ذوب‌آهن به دنبال کسب سومین پیروزی / طلسم گرگان توسط کاله شکسته شد

امروز چهار دیدار از ۶ دیدار هفته چهارم لیگ‌برتر بسکتبال برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، چهار دیدار از ۶ دیدار هفته چهارم لیگ‌برتر بسکتبال امروز _دوشنبه بیست‌ودوم آبان‌_ برگزار می‌شود، دیدار تیم‌های شهرداری گرگان و کاله آمل روز شنبه و لیموندیس فارس و مهرام تهران روز یکشنبه دنبال شد.

در حالی که قرار بود هفته چهارم مسابقات لیگ برتر طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ یکشنبه، بیست‌ویکم آبان برگزار شود، اما با درخواست شهرداری گرگان دیدار این تیم به روز شنبه، بیستم آبان موکول شد زیرا تیم شهرداری گرگان جهت شرکت در سوپرلیگ غرب آسیا روز دوشنبه، بیست‌ودوم آبان راهی لبنانخواهد شد و چهارشنبه، بیست‌وچهارم آبان در خانه ساجس دیدار خود را برگزار خواهد کرد.

در حساس‌ترین بازی هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال، شهرداری گرگان و کاله مازندران به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار جذاب با برد قاطع ۹۲ بر ۸۵ تیم کاله مازندران به پایان رسید و تیم کاله مازندران موفق شد بعد از ۵ سال شهرداری گرگان در یک دیدار خانگی در لیگ برتر بسکتبال را شکست دهد. شهرداری گرگان کوارترهای اول و سوم را ۳۰-۲۵ و ۲۳-۱۵ برد، اما کوارترهای دوم و چهارم را ۱۷-۲۴ و ۱۵-۲۸ باخت تا با ۷ امتیاز اختلاف، در خانه مغلوب مهمان خود شود.

تیم مهرام در دومین دیدار از هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال ایران روز گذشته، در شیراز به مصاف لیموندیس این شهر رفت و در نهایت با نتیجه ۹۶ بر ۸۵ به پیروزی رسید.

تیم بسکتبال ذوب‌آهن امروز مقابل تیم مس کرمان صف‌آرایی خواهد کرد، ذوبی‌ها با دو پیروزی و یک باخت و کسب ۵ امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارند و در مقابل مس کرمان با سه باخت در هفته‌های گذشته و ۳ امتیاز در رتبه دهم جدول قرار دارد.

ذوب‌آهن با هدایت مهران حاتمی در هفته نخست میزبان تیم رعد پدافند بودند که با نتیجه ۷۶ بر ۶۸ به پیروزی رسیدند و در هفته دوم در یک دیدار سخت و حساس میهمان تیم شهرداری گرگان بودند و در نبود دو ستاره خود با نتیجه ۹۱ بر ۷۰ شکست خوردند، سبزپوشان در هفته سوم لیگ برتر بسکتبال میزبان تیم مس رفسنجان بودند که در این دیدار تیم ذوب‌آهن توانست با نتیجه ۸۱ بر ۶۷ به پیروزی برسد.

در روز گذشته گاندوها برای تقویت تیم خود و حضور پرقدرت در لیگ‌برتر بسکتبال دوایت بایکس را به جمع سبزپوشان اضافه کردند؛ بایکس اهل ایالات متحده با ۳۴ سال سن و ۱۹۱ سانتی‌متر قد در پست تخصصی شوتینگ‌گارد بازی می‌کند، این بازیکن سابقه بازی در NBA برای تیم‌هایی همچون لس‌آنجلس لیکرز، اوکلاهاماسیتی، تورنتو ریپرز و دیتروت پیستونز را در کارنامه دارد.

برنامه بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال:

دوشنبه ۲۲ آبان:

ذوب‌آهن – مس کرمان

مس رفسنجان – فولاد هرمزگان

آورتای ساری – رعد پدافند مشهد

طبیعت – پالایش نفت آبادان

کد خبر 703754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.