رضایتمندی مردم در افزایش مشارکت انتخابات مؤثر است

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با تاکید بر لزوم سعی در ایجاد رضایتمندی بین مردم گفت: لازم است تمام بسترهایی که می‌تواند نارضایتی برای مردم ایجاد کند توسط بخشداران شناسایی، رفع و یا مدیریت شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا جان‌نثاری صبح امروز _دوشنبه بیست‌ودوم آبان _ در جمع انتخاباتی بخشداران مستقل استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد اظهار کرد: علی‌رغم اینکه برخی دشمنان آرزوی شکست نظام جمهوری اسلامی انتخابات را دارند، اما هیئت‌های اجرایی و نظارتی در کل کشور و استان اصفهان کار خود را به خوبی و بدون کم و کاستی انجام داده‌اند و فرایند انتخابات تا این مرحله با قدرت طی شده است.

وی با تاکید بر ضرورت عمل در راستای چهار راهبرد مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات یعنی امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت انتخابات افزود: تا مرحله کنونی توانسته‌ایم طبق این راهبردها عمل کنیم و سعی داریم این مسیر را ادامه دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان ابراز کرد: بعد از تأیید صلاحیت‌ها مهمترین مسئله لزوم مشارکت در انتخابات است؛ همواره در هر دوره انتخابات این موضوع گوشزد می‌شد که این دوره با دوره قبل متفاوت است، اما لازم است بدانیم دوره جاری را باید به صورت ویژه مورد توجه قرار داد.

وی تاکید کرد: امسال دوستان نظام برای امیدواری بیشتر به آینده و دشمنان نظام برای امیدواری بر فشار بیشتر منتظر برگزاری این انتخابات هستند، از این‌رو لازم است برای افزایش مشارکت مردم برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم.

جان‌نثاری با بیان اینکه لازم است تمام بسترهایی که می‌تواند نارضایتی برای مردم ایجاد کند توسط بخشداران شناسایی، رفع یا مدیریت شوند، گفت: مدیریت مسائل در این چند ماه بسیار مهم است؛ همه دستگاه‌های اجرایی درک درستی از این موقعیت حساس ندارند، بنابراین بخشداران و فرمانداران باید به شدت مراقبت کنند تا سایر دستگاه‌ها کاری را شروع نکنند که باعث تکدر افکار عمومی شود.

وی با تاکید بر لزوم سعی در ایجاد رضایتمندی بین مردم افزود: در این خصوص باید رصد دائمی توسط بخشداران صورت گیرد و با کمک فرماندار گزارش‌ها به استان ارائه شود.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان اذعان کرد: باید از ظرفیت‌های موجود و همه دستگاه‌های مردم‌محور برای بسیج کردن مردم در افزایش مشارکت و بدون دخالت آن‌ها در مصادیق استفاده شود و برای افزایش مشارکت همت داشت و وقت گذاشت.

جان‌نثاری در ادامه شجاعت وزارت کشور در تأیید صلاحیت‌ها را ستود و گفت: دوستان وزارت کشور به مر قانون و منعطف عمل کرده و خدشه‌ای تاکنون به فرایند انتخابات وارد نشده است.

وی با بیان اینکه در بحث تحقیقات محلی، از کلیت کار هیئت‌های اجرایی دفاع می‌کنیم، تصریح کرد: وزارت کشور در سلامت انتخابات و اینکه انسان‌های کارآمدی به میدان بیایند، بسیار زحمت کشیده است و فکر می‌کنم در هیچ دوره‌ای چنین نبوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان عدم تأمین اعتبار به موقع را برای کمک به بخشداری‌ها مخل موفقیت هر بخش در انتخابات دانست و در خصوص توجه به حوزه فناوری برای برگزاری انتخابات سالم گفت: برای کار در حوزه فناوری باید مراقب بود از افراد متعهد، دلسوز و کارآمد استفاده کرد و مراقب بود تجهیزات فنی مورد نیاز به‌موقع و کاملاً سالم به دست شما برسد.

کد خبر 703752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.