افت ۵۷ درصدی سودآوری یک شرکت بورسی

شرکت «های وب» سال جاری ۹۲ میلیارد تومان مالیات پرداخت کرده که سود شرکت پس از مالیات برابر با ۵۲۳ میلیارد تومان شده و افت ۵۷ درصدی داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شرکت «های وب» در روز گذشته در محدوده قیمتی ۲,۰۹۰ ریال معامله شد و نسبت به روز پیش افت یک درصدی را به ثبت رساند، این شرکت با شناسایی سود بسیار خوب ۹۲ میلیارد تومانی توانسته است پی بر ای ۲.۲۶ واحدی را به خود اختصاص دهد، پی بر ای گروه این شرکت در محدوده ۳.۰۵ واحد است، گروه و نماد بر اساس مبنای پی بر ای ارزنده است.

این شرکت در شش ماهه سال جاری به درآمد عملیاتی هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی رسیده است، بهای تمام‌شده درآمدهای عملیاتی برابر با ۳۸۲ میلیارد تومان خواهد بود که حاصل این عملیات شناسایی سود ناخالص ۷۵۵ میلیارد تومانی است.

هزینه‌های فروش اداری شرکت برابر با ۱۲۷ میلیارد تومان بوده که رشد ۲۲ درصدی داشته است، سایر درآمدها برابر با سه میلیارد تومان و دیگر هزینه‌ها برابر با ۱۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده که در مجموع این شرکت به سود عملیاتی ۶۲۰ میلیارد تومانی دست یافته است.

هزینه مالی شرکت برابر با هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده که رشد ۵۶ درصدی را به ثبت رسانده است.

سایر درآمدهای غیرعملیاتی نیز برابر با دو میلیارد تومان و سود در حال تداوم شرکت قبل از پرداخت مالیات برابر با ۶۱۵ میلیارد تومان بوده که افت ۵۵ درصدی را به ثبت رسانده است.

این شرکت در سال جاری ۹۲ میلیارد تومان مالیات پرداخت کرده که سود شرکت پس از مالیات برابر با ۵۲۳ میلیارد تومان بوده که افت ۵۷ درصدی داشته، سود خالص هر برگه سهم برابر با ۱۷۴ ریال بوده، این شرکت افت ۴۶ درصد را به ثبت رسانده است.

افت ۵۷ درصدی سودآوری یک شرکت بورسی

کد خبر 703737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.