سپاهان تسلط بیشتری روی بازی داشت / شرایط طلایی‌پوشان آرمانی‌تر از پرسپولیس بود

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: سپاهان بهتر از پرسپولیس بودT چراکه در زمین خود بازی می‌کرد و شرایط میزبانی به تسلط بیشتر این تیم کمک کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ‌برتر، روز گذشته دو تیم سپاهان و پرسپولیس از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یکدیگر رفتند و جدال این دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود طلایی‌پوشان به پایان رسید.

حمید درخشان درباره این تقابل اظهار کرد: از نظر من هر دو تیم پابه‌پای یکدیگر بازی کردند، اما سپاهان بهتر از پرسپولیس بود، چراکه در زمین خود بازی می‌کرد و شرایط میزبانی به تسلط بیشتر این تیم کمک کرد، نیمه اول هر دو تیم یک بازی خوب را از خود به نمایش گذاشتند، اما تمام اتفاقات در نیمه دوم رقم خورد.

وی افزود: نیمه دوم با تغییراتی که به وجود آمد سپاهان تسلط بیشتری بر بازی پیدا کرد و طلایی‌پوشان نسبت به شاگردان گل‌محمدی بازی را بهتر آغاز کردند، آن‌ها به دنبال این بودند که از طریق شوت و ضربه ایستگاهی نتیجه کسب کنند و همین اتفاق هم رقم خورد.

پیشکسوت پرسپولیس پیرامون سبک بازی شاگردان گل‌محمدی تصریح کرد: پس از به ثمر رسیدن گل، پرسپولیس شکل بازی خود را تغییر داد، اما این تغییرات جواب ندادند، چراکه قرمزپوشان از بازی مستقیم برای رسیدن به گل استفاده کردند و سپاهان نیز توانست این سبک بازی را کنترل کند، به نظر من اگر پرسپولیس می‌خواست به گل برسد باید بازی را به کناره‌های زمین می‌برد و از قدرت سرزنی بازیکنان خود استفاده می‌کرد.

وی گفت: از بازیکنانی که در سطح حرفه‌ای بازی می‌کنند انتظار می‌رود که تصمیمات بهتری بگیرند، اشتباه شهاب زاهدی سبب شد پرسپولیس در بازی بعدی خود دچار مشکل شود و این اشتباه بچه‌گانه از یک بازیکن حرفه‌ای بعید است، سپاهان لیاقت پیروزی را داشت، تلاش پرسپولیس به جایی نرسید و در نهایت این سه امتیاز از آن تیم میزبان شد.

درخشان با اشاره به نتایج اخیر پرسپولیس خاطرنشان کرد: بی‌شک از دست دادن بازیکنان تأثیرگذار بسیار روی عملکرد تیم می‌گذارد، اما در واقع شکل بازی پرسپولیس در چند هفته اخیر دچار مشکل شده است و از نظر من این تیم باید جابه‌جایی بازیکنان و تغییر سبک بازی را در دستور کار خود قرار دهد، اگر پرسپولیس در چند بازی اخیر نتیجه نگرفته به دلیل سبک بازی‌اش است که به نمایش می‌گذارد.

وی ادامه داد: در صورتی که بازبینی و اصلاح سبک بازی در دستور کار قرمزپوشان قرار بگیرد، این تیم در تعطیلات پیش‌رو می‌تواند روند روبه‌رشدی را در پیش بگیرد.

کد خبر 703693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.