تشکیل ۴ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی زاهدان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان گفت: در جریان بازرسی‌های امروز، چهار پرونده برای تعدادی از واحدهای صنفی متخلف زاهدان تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، ایرج حسن‌پور اظهار کرد: امروز _ یکشنبه بیست‌ویکم آبان‌ماه_ گشت مشترک نظارتی با حضور کارشناسان بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان و اداره‌کل تعزیرات‌حکومتی استان از واحدهای صنفی عمده فروشی، مواددغذایی، آرایشی و بهداشتی در شهرستان زاهدان انجام شد.

وی ادامه داد: در جریان بازرسی‌های انجام‌شده تعداد ۴ پرونده برای تعدادی از واحدهای صنفی به علت انجام تخلفاتی همچون درج نکردن قیمت، رعایت نکردن موارد بهداشتی، فروش کالای تاریخ گذشته و فاقد اعتبار تشکیل شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان افزود: تمامی پرونده‌های متشکله برای رسیدگی، به اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و اقتصادی از جمله گران‌فروشی، احتکار و غیره، مراتب را برای رسیدگی از طریق تماس با سامانه مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت اداره‌کل صمت استان با شماره ۱۲۴ تماس گیرند.

کد خبر 703688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.