ظاهرا فقط پرسپولیس از سقف قرارداد عبور کرده است / هواداران سپاهان به ما فحاشی کردند

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم تنها تیمی که سقف قرارداد را رعایت نکرده است پرسپولیس است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، افشین پیروانی پس از شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به‌هرحال بازی برد و باخت دارد؛ امروز سپاهان میزبان بود و حداکثر استفاده را از این موضوع کردند، جو خوبی در ورزشگاه وجود نداشت و فحش‌های ناموسی به بازیکنان، کادر فنی و خود من دادند که باید از هواداران سپاهان تشکر کنم و امیدوارم تصمیم‌گیرندگان این صحنه‌ها را دیده باشند.

وی درخصوص قضاوت کوبل‌داوری افزود: بحث داوری را باید کارشناسان به آن اشاره کنند؛ در صحنه‌ای که میان من و موعود بنیادی‌فر جنجال پیش آمد، من می‌خواستم نیمکت‌مان را آرام کنم، اما داور متوجه نشد و به من گفت که نیمکت را اداره کن، من هم گفتم که اگر کاری کردم، برای آرام کردن نیمکت بوده است، ما از اتفاقات و فحش‌هایی که دادند شاکی هستیم، اما سپاهان تیم خوبی است.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم تنها تیمی که سقف را رعایت نکرده پرسپولیس است، همه تیم‌ها سقف را رعایت کرده‌اند، نیمکت‌ها را ببینید که چه نفراتی در زمین و چه نفراتی روی نیمکتشان هستند! اتفاقی که برای پرسپولیس افتاد این بود که ما سقف را رعایت نکردیم اما سایر تیم‌ها آن‌را رعایت کردند.

کد خبر 703666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.