۹۰ درصد پیروزی‌های سپاهان به‌خاطر هواداران است / امیدوارم در تیم ملی اثرگذار باشم

هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: شاید ۹۰ درصد این پیروزی به‌خاطر حضور تماشاگران رقم خورد، این پیروزی را به آن‌ها هدیه می‌کنیم زیرا متعلق به خودشان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد قربانی پس از برتری تیم فوتبال سپاهان مقابل پرسپولیس در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: لقب ال‌کلاسیکو برازنده بازی سپاهان و پرسپولیس است. بازی خیلی جذابی پشت‌سر گذاشتیم و خوشحالم که به پیروزی رسیدیم و پیروزی امروز را به هواداران تقدیم می‌کنیم. هوادارانی که ما را حمایت کردند تا این جو زیبا را شاهد باشیم.

وی افزود: حضور هواداران خیلی لذت‌بخش بود و این جو به ما کمک کرد. مخصوصاً طرحی که درست کردند خیلی جالب بود و شاید ۹۰ درصد این پیروزی به‌خاطر حضور تماشاگران رقم خورد. این پیروزی را به آن‌ها هدیه می‌کنیم چون متعلق به خودشان است. مسابقات عقب افتاده و کمتر نسبت به حریفان‌مان داریم. رفته‌رفته بازی‌های عقب افتاده را برگزار می‌کنیم و دوباره به جدول برمی‌گردیم و جایگاه اصلی را پس می‌گیریم.

هافبک جوان تیم فوتبال سپاهان همچنین درباره دعوت‌شدن به اردوی تیم ملی تصریح کرد: آرزوی هر بازیکنی است که به تیم ملی کشورش دعوت شود و خدا را شکر مربی محترم تیم ملی، این اعتماد را به من داشت و این فرصت را به من داد تا به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شوم و امیدوارم عملکردم به گونه‌ای باشد که در تیم ملی تأثیرگذار باشم.

کد خبر 703657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.