با یک گل غیرقابل باور پیروز شدیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: هرتیمی که گل می‌زند لیاقت دارد، یک گل عالی و غیرقابل باور را به ثمر رساندیم، با اینکه موقعیت‌های دیگری هم داشتیم، اما به طوری کلی این بازی پایاپای بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس اظهار کرد: هواداران پرسپولیس با امنیت کامل ورزشگاه را ترک کردند و این بسیار لذت بخش بود، به طور کلی هیچ مشکلی وجود نداشت و شاهد بازی خوبی بودیم، به دلیل کسر امتیازی که برای هر دو تیم اتفاق افتاد این جدال از حساسیت بالایی برخوردار بود و تنها تیم‌هایی هستیم که امتیاز از آن‌ها کسر شده است و گویا سایر تیم‌ها همه قوانین را رعایت کرده‌اند.

وی افزود: در خصوص بازی باید بگویم پرسپولیس تیم پرمهره و با کیفیتی است و همین باعث شد شاهد یک تقابل جذاب باشیم، هرتیمی که گل می‌زند لیاقت دارد و یک گل عالی و غیرقابل باور را به ثمر رساندیم با اینکه موقعیت‌های دیگری هم داشتیم اما به طوری کلی این بازی پایاپای بود.

مورایس با اشاره به عملکرد تیم حریف تصریح کرد: برای پرسپولیس احترام بسیاری قائل هستم چراکه با کیفیت هستند و این بازی یک مثال برای همه خواهد بود چراکه احترام و عدالت بین بازیکنان دو تیم وجود داشت، جدال آسانی نبود و به ویژه که در پایان بازی حساسیت هم بیشتر می‌شد اما عملکرد تیم داوری خوب بود.

وی ادامه داد: به بازیکنان سپاهان بابت عملکردی که داشتند تبریک می‌گویم، به کار و رشد کردن ادامه خواهیم داد، به هواداران طلایی پوش بابت حمایتی که داشتند تبریک می‌گویم، بابت پرچم‌های طلایی که نشان دادند تشکر می‌کنم، بی‌شک حضور هواداران در تمامی بازی‌ها برای ما اهمیت فراوانی دارد.

سرمربی سپاهان پیرامون عملکرد مطلوب اسدی خاطرنشان کرد: خوشحال هستم که رضا اسدی مرد اول میدان بود، بازیکنی که قدرتمندتر شود می‌تواند کمک کننده باشد و مهره‌ای که تلاش بیشتری کند می‌تواند تأثیر گذاری بیشتری داشته باشد، نمی‌دانم چند بازیکن از سایر تیم‌های مدعی به تیم ملی دعوت شده‌اند، برخی از بازیکنان خود را به دلیل اردوی تیم‌ملی در اختیار نداریم و این موضوع شرایط ما را کمی دشوار می‌کند.

مورایس درخصوص صحبت‌های گل‌محمدی پیرامون گل سپاهان بیان کرد: به نظر سرمربی تیم حریف در خصوص گل سپاهان احترام می‌گذارم اما در آخر بازی نیز سوت‌هایی زده شد که به نفع ما نبود و پرسپولیس نیز می‌توانست همچون ما از این فرصت‌ها استفاده کند، همانگونه که من سال گذشته پذیرفتم دو پنالتی سپاهان مقابل تراکتور دیده نشده است تیم حریف نیز باید این موضوع را بپذیرد.

وی گفت: اعتقادی به اینکه همیشه پیروز باشیم ندارم، بازی‌های کلاسیک سطح تمرکز بالاتری دارد و امروز به تمرکز لازم بازگشتیم، مشکلات سبب می‌شود بازیکن از شرایط آرمانی خود دور شود و در حال حاضر زمانی است که باید تمرکز خود را حفظ کنیم و امیدوارم زندگی به کسانی که تلاش می‌کنند پاداش دهد.

کد خبر 703654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.