با اینکه خطا نبود، اما یک گل استثنائی دریافت کردیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در خصوص صحنه گل باید بگویم از نظر من هیچ خطایی روی بازیکن حریف انجام نشد و خیلی راحت و خوب توانستند از این فرصت استفاده کنند و یک گل استثنایی خوردیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان اظهار کرد: در مجموع شاهد بازی خوبی از سوی دو تیم بودیم و در نیمه اول نیز یک یا دو موقعیت خوب داشتیم که می‌توانستیم از آن‌ها استفاده کنیم، سپاهان نیمه دوم بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایقی آن‌ها صاحب توپ بودند، در خصوص صحنه گل باید بگویم از نظر من هیچ خطایی روی بازیکن حریف انجام نشد و خیلی راحت و خوب توانستند از این فرصت استفاده کنند و یک گل استثنایی خوردیم.

وی افزود: در این بازی نباید فقط یک کاشته نتیجه را رقم می‌زد و ما نیز چند موقعیت خوب برای گلزنی داشتیم، طلایی‌پوشان از فرصت‌های خود به خوبی استفاده کردند و در نیمه دوم نیز تعویض‌های سرمربی سپاهان انرژی مطلوبی به تیم آن‌ها تزریق کرد.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به شرایط تیمی قرمزپوشان تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس نیز تمام تلاش خود را به کار گرفتند و تا جایی که توانستند در این شرایط دشوار و خانه حریف بازی کردند، احتیاط در نیمه اول طبیعی بود، هر دو تیم به دنبال این بودند که در این جدال حساس گل اول را دریافت نکنند و همین موضوع سبب شد بازیکنان در فاز دفاعی تمرکز بیشتری داشته باشند.

گل‌محمدی گفت: چهار پنج بازیکن تأثیرگذار خود را در اختیار نداشتیم و بی‌شک آن‌ها می‌توانستند به تیم کمک کنند، با تمام موجودی خود برابر سپاهان قرار گرفتیم و از تمام توان خود بهره بردیم، در سه هفته اخیر ششمین بازی خود را انجام دادیم و تیم رقیب یک بازی کمتر داشت ضمن اینکه با مصدومیت و بیماری هم دست و پنجه نرم کردیم و به همین دلیل افت جزئی را در تیم داشتیم.

وی پیرامون مشکلات تیم خود خاطرنشان کرد: ممکن است در حال حاضر عده‌ای به تیم انتقاد وارد کنند، درصورتی که این شرایطی است که از ابتدای فصل داشتیم، اما به چشم نمی‌آمد و برخی حالا این مسائل را می‌بینند، این مشکلات باید از ابتدای فصل برطرف می‌شد و ما از شروع نقل‌وانتقالات عملکرد ضعیفی داشتیم، به‌طوری که نتوانستیم تیم خود را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: یک سری محدودیت‌هایی برای پرسپولیس به وجود آمد و درواقع تمام تیم‌ها به اهداف خود رسیدند و قراردادهای خود را نیز ثبت کردند، در این میان تنها تیم ما فرصت تقویت شدن پیدا نکرد.

کد خبر 703649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.