شهرواره مدیریت شهری کرمان با محوریت فناوری و نوآوری برگزار می‌شود

شهردار کرمان از برگزاری شهرواره مدیریت شهری (شمش) با محوریت فناوری و نوآوری با حضور بیش از ۵۰ شرکت و مرکز دانش‌بنیان و فناور در مجموعه ورزشی شهرداری کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری کرمان، سعید شعرباف اظهار کرد: نخستین «شهرواره» مدیریت شهری (شمش)، با محوریت فناوری و نوآوری و با حضور بیش از ۵۰ شرکت و مرکز دانش‌بنیان و فناور از ۲۳ تا ۲۵ آبان ماه در مجموعه ورزشی شهرداری کرمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی نیازهای فناورانه ویژه معاونت‌های شهرداری، افزود: چهار کارگاه با عناوین «نقش نوآوری استارت‌آپ‌ها در شهر هوشمند»، «کسب‌وکارهای نوین»، «شیوه‌های تأمین مالی» و «شهر، هویت و سبک زندگی» در «شهرواره» مدیریت شهری برپا خواهد شد.

شهردار کرمان هدف از برگزاری «شهرواره» را آشنایی بدنه کارشناسی و مدیریتی شهرداری کرمان و شهرداری‌های استان با توانایی و برنامه‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، آشنایی مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان با نیازها و چالش‌های شهرداری‌های استان به‌خصوص کرمان بیان کرد.

وی ادامه داد: ایجاد فضایی صمیمی برای ارتباط و آشنایی با ایده‌ها، خلاقیت‌ها و نوآوری‌های فعالان این زیست‌بوم و مدیران و کارشناسان شهری و حمایت مدیران شهری شهرداری و شورای شهر کرمان از فضای کسب‌وکارها بر پایه خلاقیت و نوآوری و دانش‌بنیان از دیگر اهداف این رویداد است.

به گزارش ایمنا، «شهرواره» مدیریت شهری (شمش) با محوریت فناوری و نوآوری و با حضور بیش از ۵۰ شرکت و مرکز دانش‌بنیان و فن‌آور، از ۲۳ تا ۲۵ آبان‌ماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ در مجموعه ورزشی شهرداری کرمان واقع در کوچه شماره ۱۶ خیابان شهدای خانوک برگزار می‌شود.

کد خبر 703637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 0
    سلام آقای شهردار ایده برداری از روی شهرهای بزرگ مانند شیراز و اصفهان بردارید ورودی شهرها بسیار زیبا از باغین هم وارد کرمان میشویم دل همه میگیره حتی یه ورودی زیبا نمی‌بینیم هر چه میبینیم معتادین زباله گرد گونی به پشت