بازداشت ۳ تن از اراذل و اوباش سابقه‌دار در سنندج

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان گفت: سه نفر از اراذل و اوباش که شب گذشته در خیابان آبیدر شهر سنندج اقدام به عربده‌کشی و ایجاد خوف و هراس در میان شهروندان کرده بودند، با صدور قرار بازداشت موقت، روانه زندان شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کردستان، محمد جباری اظهار کرد: شب گذشته سه تن از اراذل و اوباش شهر سنندج به اسامی م. ا، خ. پ و ا. ا در خیابان آبیدر سنندج اقدام به قدرت‌نمایی با شمشیر و انسداد معبر عمومی کردند و سبب ایجاد خوف و هراس در میان شهروندان شدند.

وی افزود: به محض اطلاع از این جریان، شخصاً در معیت مأموران نیروی انتظامی و پلیس پاوا استان در محل حضور یافتم و متهمان که خودروی خود را رها کرده و پا به فرار گذاشته بودند، در کمتر از ۲ ساعت از ارتکاب جرم شناسایی و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ادامه داد: برای این افراد که سوابق متعدد کیفری در پرونده خود داشتند، به اتهام محاربه و اخلال در نظم و امنیت و آرامش عمومی در دادسرای عمومی و انقلاب سنندج پرونده قضائی تشکیل شده است.

جباری به افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت جامعه و شهروندان را دارند هشدار داد و تاکید کرد: دستگاه قضائی استان کردستان با این دسته از افراد با قاطعیت برخورد خواهد کرد و به هیچ عنوان اجازه نخواهد داد تا سنندج را به شهری ناامن برای مردم تبدیل کنند.

کد خبر 703635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.