باید از مهدی رحمتی حمایت شود/ مشکلات وجود دارد، اما صبور هستیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: پیش از این هم گفتم مشکلاتی داریم اما کادر مدیریتی باشگاه و کارخانه تلاش خود را برای رفع آن‌ها به کار گرفته‌اند و به همین دلیل نیاز به فریاد زدن این مشکلات نیست، اجازه نمی‌دهم بازیکنی برروی مشکلات متمرکز شود و با صبوری همه چیز بهتر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پس از بازی با نساجی اظهار کرد: ابتدا پیروزی درخشان تیم‌ملی نوجوانان را تبریک می‌گویم، در خصوص جدال با نساجی هم ابتدا به تیم حریف خسته نباشید می‌گویم و از هواداران تشکر می‌کنم که از اصفهان تا قائم‌شهر آمدند، چراکه باعث قوت قلب ما بودند.

وی افزود: فکر می‌کنم در زمان مناسبی از مسابقه به گل رسیدیم و پس از آن در اثر اشتباهی که در بازی‌سازی داشتیم گل تساوی را دریافت کردیم، قریشی یکی از بازیکنان تأثیرگذار ما به شمار می‌رود و این اشتباه وی به چشم نمی‌آید، در نیمه دوم نیز براساس برنامه‌ریزی‌هایی که داشتیم موفق شدیم سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن با تاکید بر حمایت از مهدی رحمتی تصریح کرد: باید از مهدی رحمتی حمایت شود، بنده نیز سال اول در مس رفسنجان پنج شکست متوالی را تجربه کردم و نتایج مطلوبی که بعد از آن کسب کردیم حاصل صبر و حوصله‌ای بود که نسبت به من وجود داشت، گاهی انرژی مثبت به تیم کمک می‌کند و مهدی رحمتی نیز از چهره‌های شاخص فوتبال کشورمان به شمار می‌رود.

ربیعی گفت: بازیکنان من امشب استراحت و از فردا دوباره متمرکز تمرین می‌کنند، فکر می‌کنم از سال ۹۳ با تیم شهرداری اردبیل در این ورزشگاه آمدم و نزدیک به ۱۰ سال این افتخار را داشته‌ام که در قائمشهر حضور پیدا کنم.

وی پیرامون عملکرد تیم داوری خاطر نشان کرد: به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم، در چند صحنه اختلاف نظر داشتیم که جزئی بود، اما فوتبال ما به دلیل کیفیت بالایی که دارد نیازمند VAR است، چراکه باید در همه ابعاد حرفه‌ای شویم، هدف من در ذوب‌آهن ارتقای جایگاه این تیم نسبت به سال گذشته است.

سرمربی تیم ذوب‌آهن ادامه داد: پیش از این هم گفتم مشکلاتی داریم، اما کادر مدیریتی باشگاه و کارخانه تلاش خود را برای رفع آن‌ها به کار گرفته‌اند و به همین دلیل نیاز به فریاد زدن این مشکلات نیست، اجازه نمی‌دهم بازیکنی روی مشکلات متمرکز شود و با صبوری همه چیز بهتر خواهد شد.

کد خبر 703634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.