سارق تجهیزات انتقال گاز در کرمانشاه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارق حرفه ای تجهیزات گاز در شهر کرمانشاه و اعتراف وی به ارتکاب ۱۶ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از کرمانشاه و نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا دلیری اظهار داشت: پس از وقوع سرقت‌های متعدد تجهیزات گاز در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران کلانتری ۱۳ فردوسی با افزایش گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی یک سارق حرفه‌ای که در حال باز کردن رگلاتور گاز بود، شده و نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۱۶ فقره سرقت تجهیزات گاز اعتراف در شهر کرمانشاه اعتراف و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری سارقان خودرو در کرمانشاه

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۲ سارق خودرو و قطعات آن در کرمانشاه و اعتراف آنها به ارتکاب ۱۸ فقره سرقت خبر داد.

علی کرمی اظهار داشت: پس از وقوع چند مورد سرقت خودرو و قطعات آن در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای شده و آن‌ها را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۱۸ فقره سرقت خودرو، قطعات و محتویات آن در شهر کرمانشاه اعتراف و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 703612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.