خبر خوش پلیس آگاهی اصفهان برای ۳۲ مال باخته موتورسیکلت

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از کشف ۳۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه با اجرای دو مرحله طرح ویژه مقابله با سارقان توسط کارآگاهان این پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ حسین ترکیان اظهار کرد: در راستای رویکرد امنیت محله‌محور طرح ویژه مقابله با سارقان موتورسیکلت طی دو مرحله جداگانه در شهرستان اصفهان و دیگر شهرستان‌های تابعه استان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح کارآگاهان ضمن گشت‌زنی در نقاط مختلف شهر و محلات حاشیه‌ای، سرکشی از پارکینگ‌ها و و محل‌های خرید و فروش موتورسیکلت با استفاده دست افزارها و تجهیزات هوشمندی که در اختیار داشتند به شناسایی موتورسیکلت‌های مسروقه پرداختند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به دستاوردهای طرح مذکور تصریح کرد: با تلاش‌ها و زحمات کارآگاهان این پلیس ۳۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شدند که ارزش مجموع آنها برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر پنج میلیارد ریال است.

وی با اشاره دستگیری ۳۱ نفر سارق موتورسیکلت و تحویل آنها به مرجع قضائی، گفت: شناسایی مال باختگان در دست اقدام است و در اسرع وقت موتورسیکلت‌های مکشوفه به صاحبانشان تحویل خواهند شد.

سرهنگ ترکیان با بیان اینکه بیشترین علت سرقت موتورسیکلت سهل‌انگاری و رعایت نکردن اصول ایمنی توسط صاحبان این نوع وسیله نقلیه است، اضافه کرد: سارقان در اعترافات خود اعلام کردند که از غفلت مال باختگان سوءاستفاده کرده و در یک فرصت مناسب اقدام به سرقت کردند که لازم است در این خصوص موتورسواران هوشیار باشند و از رها کردن موتورسیکلت خود حتی برای یک لحظه به صورت روشن یا سوئیچ بر روی آن خودداری و هنگام ترک آن را به وسیله زنجیر ضدبرش به یک میله ثابت یا درخت یا تیر چراغ برق قفل کنند.

کد خبر 703604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.