کشف مخزن حاوی ۱۲۰ هزار لیتر نفت کوره

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف مخزن حاوی ۱۲۰ هزار لیتر نفت کوره به ارزش ۲۵ میلیارد ریال از زیر زمین یک شرکت تولید ایزوگام در شهرستان نجف‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر اظهار کرد: مأموران کلانتری ۱۶ علویجه فرماندهی انتظامی شهرستان نجف‌آباد در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری فرآورده‌های نفتی قاچاق و توزیع غیرقانونی و خارج از شبکه آنها توسط یک شرکت تولید ایزوگام موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی قضائی از محل این شرکت بازدید به عمل آوردند و طی بررسی صورت گرفته مشخص شد در مخزن بتونی زیرزمینی مقادیر زیادی نفت کوره نگهداری شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با حضور کارشناسان پالایشگاه نفت اصفهان نمونه‌برداری انجام و در نهایت ۱۲۰ هزار لیتر نفت کوره که به صورت غیرقانونی و قاچاق در محل نگهداری می‌شدند کشف و در این خصوص یک نفر دستگیر شد.

وی با بیان اینکه ارزش محموله مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۲۵ میلیارد ریال بوده است و ادامه داد: در این رابطه محل مخزن نگهداری سوخت پلمب و فرد دستگیر شده نیز به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 703584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.