مشارکت خیران در احداث ۹۰درصد از مدارس کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹۰ درصد از مدارس کهگیلویه و بویراحمد به صورت مشارکتی احداث شده‌ است‌.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یاسوج، سید رضا حسینی‌نیک امروز _یکشنبه بیست‌ویکم آبان _ در نشست خبری برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز با اشاره به اینکه این جشنواره با هدف تجلیل از خیرین برگزار می‌شود، اظهار کرد: به کمک رسانه‌ها برای ترویج فرهنگ حضور خیرین مدرسه‌ساز در استان نیازمندیم.

وی با اشاره به اینکه مدرسه‌سازی در دولت نهم و دهم و همچنین دولت سیزدهم رشد خوبی داشته‌است، افزود: ۱۰۷ مدرسه نیمه‌تمام از دولت گذشته مانده بود و در دولت جدید ۱۲۰ پروژه جدید تعریف کردیم و مجموعه پروژه‌های حوزه نوسازی مدارس به ۲۳۰ پروژه افزایش یافت که ۲۰۰ مورد از آنها تحویل موقت شدند.

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۹۰ درصد پروژه‌های حوزه نوسازی مدارس مشارکتی یا خیرساز هستند، خاطرنشان کرد: ۴۸۵ مدرسه ناایمن در سطح استان وجود دارد که ۴۰ درصد مدارس ناایمن کشور در کهگیلویه و بویراحمد واقع شده و از این نظر در صدر آمار کشوری هستیم.

حسینی‌نیک به حواشی نامگذاری مدارس در استان پرداخت و با اشاره به اینکه به دنبال حذف نام هیچ شهیدی از هیچ مدرسه‌ای نیستیم، گفت: شاید با نظر خانواده بزرگوار شهدا نام شهیدی از مدرسه‌ای جابه‌جا شده باشد اما دنبال حذف نام هیچ شهیدی نیستیم.

وی اضافه کرد: با کمک خیرین هم استانی بالغ بر سه هزار بسته آموزشی تهیه و در مناطق مختلف استان توزیع شد.

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فرارسیدن فصل سرما، گفت: آمادگی لازم برای تجهیز و تعمیر مدارس استان به سیستم‌های گرمایشی وجود دارد.

کد خبر 703564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.