اعتبار ارزش افزوده شهرداری‌ها تا زمان تسویه با کمپ ماده ۱۶ پرداخت نمی‌شود

استاندار قزوین گفت: تا زمانی که شهرداری‌ها بدهی کمپ ماده ۱۶ را تسویه نکنند، اعتبار ارزش افزوده از این ماه به حساب آن‌ها واریز نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قزوین بعدازظهر امروز _ یکشنبه بیست‌ویکم آبان_ به ریاست محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین، علی رحمانی معاون اقتصادی و توسعه‌منطقه‌ای استاندار، سعید وکیلی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان قزوین در سالن جلسات شهیدحاج‌قاسم سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد.

محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در این جلسه اظهار کرد: مشکلات و مسائل پروژه مرکز ترومای شهید رجایی باید هرچه سریع‌تر برطرف و این پروژه باید تا پایان سال راه اندازی شود، در حال حاضر هم شاهد روند خوبی در اجرای این پروژه هستیم که باید این روند سرعت بیشتری به خود بگیرد.

وی افزود: مجموعه مدیریتی استان با تمام توان پیگیر راه اندازی و اجرای پروژه بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی است و اعتبارات فاز نخست این پروژه تخصیص پیدا خواهد کرد، البته بخشی از منابع لازم برای اجرای این پروژه هم باید از محل مولدسازی دارایی‌ها تأمین شود.

استاندار قزوین با اشاره به آثار اجتماعی جمع آوری معتادان متجاهر و بدهی برخی از شهرداری‌ها به کمپ ماده ۱۶ ادامه داد: تا زمانی که شهرداری‌ها بدهی کمپ ماده ۱۶ را تسویه نکنند اعتبار ارزش افزوده از این ماه به حساب آنها واریز نخواهد شد.

اعلایی تاکید کرد: اتفاقات و برنامه‌های خوبی در عمارت امیر کبیر توسط حوزه هنری در حال انجام است که به جهت اهمیت کادرسازی و تداوم مسیر تربیت نیروهای هنرمند جوان و بستر سازی برای سرمایه گذاری‌های بیشتر این عمارت به مدت ۱۰ سال به حوزه هنری سپرده می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره چند رسانه‌ای میراث فرهنگی در قزوین، تصریح کرد: جشنواره چند رسانه‌ای میراث فرهنگی از عمق زیادی برخوردار است، برنامه ریزی خوبی برای اجرای این جشنواره انجام شده است و چهره‌های بزرگ فرهنگی و اثرگذار جزو شورای سیاستگذاری این جشنواره هستند، موضوعی که می‌تواند منجر به معرفی هرچه بهتر قزوین در بین گردشگران و مردم شود.

استاندار قزوین گفت: برداشت استان این است که با توجه به مانور وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر این جشنواره، استان در زمان برگزاری جشنواره در کانون توجه قرار خواهد گرفت و برکات زیادی برای استان خواهد داشت.

وی با اشاره به اجرای اقدامات پژوهشی در معادن مناطق حفاظت شده محیط زیست، افزود: باشگل یکی از ظرفیت‌های خوب استان در حوزه معادن است که گرفتار موضوعات محیط زیستی شده است و باید با یک اقدام پژوهشی راه‌حلی برای برون رفت از مشکلات اتخاذ شود.

کد خبر 703560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.