عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۱ آبان‌

در این بسته خبری از بهسازی ناوگان اتوبوس‌رانی شهری سبزوار تا فعالیت مراکز غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات در کرج ممنوع شد و پایان عملیات گلکاری پاییزه در شهر مشهد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

ناوگان اتوبوس‌رانی شهری سبزوار بهسازی شد

مجید استیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری سبزوار گفت: ناوگان اتوبوسی این شهر با خرید و به خدمت‌گیری ۹ دستگاه اتوبوس جدید، نوسازی شد.

۲۱ درصد تصادفات در معابر تهران به علت عدم نصب علائم هشدار دهنده است

مهدی بابایی، رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران گفت: ۲۱ درصد سوانح و تصادفات رانندگی در معابر پایتخت به دلیل عدم رعایت ایمنی و نصب علائم هشدار دهنده است.

رفع مشکلات نواحی منفصل شهری سنندج نیازمند مشارکت مردم و مسئولان است

سید انور رشیدی، شهردار سنندج گفت: مشکلات نواحی منفصل شهری از جمله نایسر در مدت زمان طولانی به وجود آمده است و رفع آن نیازمند زمان و مشارکت مردم و مسئولان دستگاه‌های اجرایی است.

فرایند انتخاب شهردار قیدار تکرار می‌شود

احمدعلی خانی، عضو شورای شهر قیدار گفت: هیأت تطبیق فرمانداری خدابنده مصوبه انتخاب شهردار قیدار را رد کرد و باید انتخابات مجدداً برگزار شود.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۱ آبان‌

فعالیت مراکز غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات در کرج ممنوع شد

محمدرضا خسروی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج اعلام کرد: حسب دستور مراجع قضائی استان البرز، هر گونه فعالیت مراکز غیررسمی جمع‌آوری ضایعات در این کلان‌شهر ممنوع است.

صدور پروانه ساختمانی در الشتر تنها از طریق «شهرداری الکترونیک» امکان‌پذیر است

محمد شریفی مقدم، شهردار الشتر (مرکز شهرستان سلسله) گفت: صدور پایان کار و پروانه ساختمانی در این شهر تنها از طریق سامانه " شهرداری الکترونیک" امکانپذیر می‌باشد و روش‌های سنتی به طور کامل حذف شده است.

شهرداری و خدمات شهری منطقه آزاد دست‌فروشان قشم را ساماندهی می‌کنند

میرداد میردادی، شهردار قشم گفت: با همکاری این نهاد خدمتگزار و مدیریت خدمات شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد مساله دست‌فروشان قشم به زودی حل و ساماندهی می‌شود.

تکمیل فضای سبز مینی‌ورلد ملایر در آینده‌ای نزدیک

مجید فرجی، شهردار ملایر از اتمام عملیات بهسازی و تکمیل فضای سبز بلوار سادات با توجه به نیازسنجی‌های صورت گرفته و در راستای ارتقا و بازسازی عرصه‌های سبز شهری خبر داد و گفت: ساماندهی و تکمیل فضای سبز مجموعه جهان کوچک (مینی‌ورلد) در حال اجرا است و در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۱ آبان‌

پایان عملیات گلکاری پاییزه در شهر مشهد

حامد فیض‌الهی، مدیرکل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد از پایان عملیات گلکاری پاییزه خبر داد و گفت: به منظور زیباسازی و طراوت بیشتر فضای شهری در فصل پاییز، عملیات بسترسازی طرح گلکاری پاییزی در نیمه مردادماه آغاز شد.

کد خبر 703546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.