آخرین آمار تصادفات کشور آبان ۱۴۰۲

معاون روابط عمومی اورژانس کشور گفت: در هفته گذشته ۲۰۳ مورد حادثه ویژه ترافیکی در کشور به ثبت رسید که طی آن ۱۱۴۲ نفر مصدوم شدند.

بابک یکتاپرست در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در هفته گذشته از سیزدهم تا نوزدهم آبان حدود ۲۰۳ مورد حادثه ویژه ترافیکی به ثبت رسید که منجر به مصدومیت ۱۱۴۲ و ۹۷۰ نفر به مراکز درمانی اعزام شدند، همچنین ۱۷۲ نفر در محل درمان و ۱۶۲ نفر جان خود را از دست دادند.

وی افزود: بیشترین حادثه ویژه ترافیکی در استان خراسان رضوی با ۲۶ حادثه که ۱۴۶ مصدوم و هشت فوتی و استان فارس با ۲۶ حادثه، ۱۳۶ مصدوم و ۹ فوتی و سیستان و بلوچستان با ۱۹ حادثه، ۱۳۲ مصدوم و ۱۴ فوتی ثبت شده، همچنین بیشترین مصدوم سوانح ترافیکی در استان‌های فارس با ۱۴۶ نفر، خراسان رضوی با ۱۳۶ نفر و سیستان و بلوچستان با ۱۳۲ نفر بوده است.

معاون روابط عمومی اورژانس کشور با بیان اینکه طی هفته گذشته هشت مورد حادثه ترافیکی مرتبط با حمل و نقل عمومی به ثبت رسیده است، تصریح کرد: وقوع این حوادث منجر به مصدومیت ۸۵ نفر شده و فوتی نداشته که معادل چهار درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت شده است.

وی ادامه داد: هفته گذشته ۲۵ مورد حادثه ترافیکی مرتبط با تریلی و کامیون به ثبت رسیده و منجر به مصدومیت ۱۲۲ نفر و فوت ۱۰ نفر شده که این آمار معادل ۱۲ درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت شده و ۲۷ مورد حادثه ترافیکی مرتبط با وانت بار به ثبت رسیده که منجر به مصدومیت ۱۶۵ نفر و فوت هشت نفر شده و آمار مذکور معادل ۱۳ درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت شده است.

کد خبر 703538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.