حقابه شهر اصفهان باید به‌صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حقابه مربوط به شهر اصفهان باید به‌صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد، در غیر این صورت همچنان مطالبه رسانه‌ای خود را ادامه خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _یکشنبه بیست‌ویکم آبان_ در صدونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت یاد امام راحل و شهدا به‌ویژه شهدای ۲۵ آبان اظهار کرد: مردم اصفهان دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کرده‌اند؛ انتظار داریم اتفاقات ویژه‌ای را در اصفهان برای گرامیداشت این روز شاهد باشیم، زیرا رهبر معظم انقلاب واژه‌های مهمی برای این شهر به‌کار برد.

وی با گرامیداشت یاد شهدای مدافع امنیت محسن حمیدی، محمدحسین کریمی و اسماعیل چراغی که در شب ۲۵ آبان ۱۴۰۱ به صف شهدا پیوستند، افزود: انتظار داریم برای گرامیداشت یاد این سه شهید عزیز برنامه‌های خوبی برگزار شود.

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با تقدیر از برگزاری پویش به نام شهید گفت: امیدوارم این حرکت با کمک مردم همراهی شود تا یاد و نام شهدا را به همراه تصاویرشان در هر کوی و برزن شهر داشته باشیم.

نادرالاصلی با اشاره به بازگشایی آب زاینده‌رود در بیستم آبان گفت: مباحث داخلی بین مجموعه صنفی کشاورزان وجود داشته است و علاوه بر دفاع از حقوق کشاورزان تاکید می‌کنیم حدود ۱۰ میلیون متر مکعب آب در روزهای آینده جاری خواهد شد، اما این آب باید به‌نحوی باشد که سهمیه محیط زیست اصفهان را نیز تأمین کند.

وی گفت: بر این زمینه مصر هستیم ترتیبی اتخاذ شود که مشکل کشاورزان و مادی‌ها برطرف شود تا زمینه رفع مشکل فرونشست زمین نیز فراهم شود.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حقابه مربوط به شهر اصفهان باید به‌صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد، در غیر این صورت همچنان مطالبه رسانه‌ای خود را ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به افتتاح طرح بن-بروجن گفت: به هر شکل، این پروژه عملیاتی شد، ما نیز اصراری نداریم، اما از سوی دیگر باید برای تأمین منابع آبی زاینده‌رود نیز حمایت صورت گیرد.

نادرالاصلی بیان کرد: پروژه آب‌رسانی از جنوب استان از سه مسیر در حال اجرا است و انتظار داریم کمک و پشتیبانی خوبی را در این زمینه شاهد باشیم.

کد خبر 703533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.