اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه اشتغال‌زایی به مددجویان نطنز

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نطنز گفت: مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در سال جدید برای افراد مستعد اشتغال تخصیص یافته است و تسهیلات به هر دو قشر مددجو و غیرمددجو به شرط برخورداری از بعضی شرایط اعطا می‌شود.

مهدی مزرعه خطیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن اشاره به ارائه تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان، اظهار کرد: در سال جاری ۵۰۰ میلیارد ریال وام به افراد مستعد اشتغال واجد شرایط پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه این مبلغ وام اشتغال به افراد مددجو و غیر مددجوی مستعد پرداخت خواهد شد، افزود: علاوه بر شهروندان مددجو، افراد غیر مددجو ۱۸ تا ۶۵ ساله که کار تمام‌وقت ندارند نیز امکان دریافت وام را دارند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نطنز با اشاره به شرایط واجدان دریافت تسهیلات، تصریح کرد: سرپرست خانوار، مجرد بیکار اما مستعد اشتغال و افراد پنج دهک اول درآمدی که فاقد بیمه اجباری باشند، می‌توانند از این وام بهره‌مند شوند.

مزرعه خطیری خاطرنشان کرد: این وام به منظور اجرایی شدن برنامه راهبردی و عملیاتی اشتغال و خودکفایی کمیته امداد و همچنین حمایت و توانمندی اقشار آسیب‌پذیر در سال مهار تورم، رشد تولید و شناسایی و معرفی مستعدان اشتغال خانوارهای پنج دهک پایین درآمدی در راستای قطع زنجیره فقر به خصوص در نسل جوان یافته است.

وی اضافه کرد: سال گذشته ۳۱۰ مورد تسهیلات اشتغال به مبلغ ۲۴۰ میلیارد ریال در قالب طرح‌های هدایت و راهبری شغلی به مددجویان پرداخت و به ایجاد ۴۶۰ فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم منجر شده است.

کد خبر 703530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.