حمایت اهالی فوتبال از مردم مظلوم فلسطین؛ از آنفیلد تا اسپانیا

بیشتر اهالی فوتبال نسبت به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پس از حمله‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه تمام اهالی ورزش نسبت به این جنایت‌ها واکنش نشان دادند و در این بین حمایت هواداران، باشگاه‌ها و چهره فوتبالی جهان از مردم فلسطین به چشم می‌خورد. به‌تازگی نیز هواداران تیم فوتبال رئال سوسیداد اسپانیا در حمایت از مردم غزه دست به اقدامی جالب توجه زدند که در ادامه فیلم آن را مشاهده می‌کنید:

پیش از این نیز در چارچوب هفته نهم لیگ برتر اسکاتلند، تیم فوتبال سلتیک به مصاف هارتز رفت و با نتیجه چهار بر یک از سد حریف خود گذشت، در این بازی نیز هواداران سلتیک که در ورزشگاه میهمان بودند، به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداختند و این در شرایطی بود که آن‌ها نیز در جدال با کیلمارنوک با در دست گرفتن بنری با عبارت‌های «فلسطین باید آزاد شود» و «پیروزی برای مقاومت است» از فلسطین حمایت کردند.

حمایت اهالی فوتبال از مردم مظلوم فلسطین؛ از آنفیلد تا اسپانیا

حمایت از مردم مظلوم فلسطین محدود به همین چند باشگاه نشد و هواداران تیم فوتبال دِری سیتی ایرلند پیش از دیدار تیمشان مقابل شلبورن به حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین پرداختند و پیش از این نیز، سادو دیالو، بازیکن این تیم نیز از مردم فلسطین حمایت کرده بود.

حمایت اهالی فوتبال از مردم مظلوم فلسطین؛ از آنفیلد تا اسپانیا


همچنین باشگاه السد قطر هفته‌های گذشته پیش از دیدار با الفصیلی برای حمایت از مردم غزه در صفحه اجتماعی خود نوشت: فردا پروسه فروش بلیت بازی السد قطر و الفیصلی اردن در لیگ قهرمانان آسیا آغاز می‌شود و مدیریت باشگاه تصمیم دارد یک چهارم درآمد حاصل از بلیت‌ها را برای حمایت از پروژه‌های کمپین فداکِ فلسطین از طریق هلال‌احمر قطر اختصاص دهد.

هواداران باشگاه لیورپول نیز نسبت به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی بی‌تفاوت نبودند و پیش از جدال با اورتون یاد قربانیان غزه را گرامی داشتند، برخی از اعضای دو تیم نیز بازوبند مشکی بسته بودند و پیش از آغاز مسابقه یک دقیقه سکوت کردند.

این در حالی بود که سران لیگ برتر انگلیس در دست داشتن پرچم‌های اسرائیل و فلسطین را ممنوع کرده بودند، اما با این وجود چند پرچم فلسطین در آنفیلد به اهتزاز درآمد و روی یکی از بنرهای بزرگی که توسط هواداران لیورپول در ورزشگاه به نمایش گذاشته شد، جمله به خاطر خدا غزه را نجات دهید حک شده بود.


بنر هواداران لیورپول در حمایت از مردم فلسطین: به خاطر خدا غزه را نجات دهید + عکس

کد خبر 703527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.