نساجی مازندران - ذوب‌آهن اصفهان / نبرد حذف‌شده‌های آسیایی و گاندوهای سرزنده در وطنی

تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و ذوب‌آهن اصفهان در هفته دهم لیگ برتر امروز به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و ذوب‌آهن در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، عصر امروز _یکشنبه بیست‌ویکم آبان‌_ اصفهان از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با همدیگر دیدار می‌کنند.

عباس راکی به‌عنوان داور وسط، یوسف مغروری و محمدعلی پورمتقی به‌عنوان کمک‌داوران اول و دوم، شبیر بهروزی به‌عنوان داور چهارم و حسین خانبان به‌عنوان ناظر داوری قضاوت این بازی را برعهده خواهند داشت و کوبل داوری را تشکیل می‌دهند.

نساجی مازندران _ ذوب‌آهن اصفهان / نبرد حذف‌شده‌های آسیایی و گاندوهای سرزنده در وطنی

تیم فوتبال نساجی مازندران در حال حاضر با تنها شش امتیاز در رتبه پانزدهم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد. شاگردان سیدمهدی رحمتی اوضاع خوبی ندارند و شرایط سختی برای رحمتی در قائمشهر وجود دارد. آن‌ها در آخرین بازی لیگ برتری خود هم با سه گل برابر تراکتور شکست خوردند تا وضعیت بدی در لیگ داشته باشند. هواداران نساجی از شرایط راضی نیستند و به‌طور قطع رحمتی در این بازی به‌دنبال کسب سه امتیاز است.

در سوی مقابل تیم ذوب‌آهن قرار دارد که با محمد ربیعی شرایط خوبی سپری می‌کند. ذوب‌آهن در آخرین بازی لیگ برتری خود برابر آلومینیوم اراک به تساوی یک بر یک دست یافت. ربیعی به خوبی می‌داند که در بازی پیش‌رو هم باید سه امتیاز را بگیرد تا شرایط را به‌سود گاندوها بهتر کند. به‌طور قطع بازیکنان ذوب‌آهن نیز از انگیزه بالایی برای کسب سه امتیاز برخوردار هستند.

نساجی مازندران _ ذوب‌آهن اصفهان / نبرد حذف‌شده‌های آسیایی و گاندوهای سرزنده در وطنی

آخرین پیروزی نساجی در یک مسابقه رسمی ۵۵ روز پیش و در شهر بمبئی مقابل مومبای‌سیتی رقم خورد و پس از آن نساجی از هشت مسابقه‌ای که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برگزار کرد، هفت شکست و یک تساوی به‌دست آورد، این در حالی است که عملکرد نساجی در برخی از این مسابقات چندان هم ضعیف نبود و حتی در مواقعی از مسابقه تیم برتر میدان بود، اما برخی اشتباه‌ها، همچنین فرصت‌سوزی‌ها سبب شد که عملکرد خوب تیمی در بعضی از این مسابقات به باز شدن دروازه حریف منجر نشود و نساجی دست خالی از زمین بیرون بیاید.

شرایط دو تیم در جدول کاملاً متفاوت است؛ نساجی با ۶ امتیاز از هشت مسابقه در رتبه پانزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد و ذوب‌آهن با ۱۵ امتیاز از ۹ مسابقه روی پله پنجم جدول ایستاده است. تفاوت وضعیت دو تیم نتیجه را از قبل مشخص نمی‌کند و به‌طور قطع باید شاهد یک بازی متفاوت از دو تیم باشیم تا هر تیمی مستحق پیروزی است به سه امتیاز برسد.

نساجی مازندران _ ذوب‌آهن اصفهان / نبرد حذف‌شده‌های آسیایی و گاندوهای سرزنده در وطنی

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ادامه روند خوب خود در لیگ برتر هفته نهم را با تساوی یک بر یک مقابل آلومینیوم اراک به پایان رساند. به این ترتیب سبزپوشان سومین تساوی را در کارنامه خود ثبت کردند و با چهار پیروزی و دو باخت در مجموع ۱۵ امتیازی شدند و در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفتند و حالا به‌دنبال رسیدن به جایگاه‌های دوم و سوم جدول هستند.

کد خبر 703469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.