تلاش مدعیان برای کسب صدر جدول

هفته پنجم مسابقات لیگ‌برتر والیبال امروز با هفت دیدار به صورت هم‌زمان پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته پنجم مسابقات لیگ‌برتر والیبال امروز _یکشنبه بیست‌ویکم آبان‌_ با هفت دیدار به صورت همزمان در شهرهای اردکان، مشهد، رامسر، اسلامشهر، گنبد، رفسنجان و سیرجان پیگیری خواهد شد.

تیم فولاد سیرجان در سالن شهید سلیمانی سیرجان میزبان تیم پاس گرگان است و به نظر می‌رسد کاری آسان برای کسب پنجمین برد خود داشته باشد؛ در چهار هفته ابتدایی تیم فولاد سیرجان ایرانیان با ضرب هر ۴ دیدار به نام خود و کسب ۱۲ امتیاز در صدر جدول لیگ قرار دارد، در مقابل تیم گرگان با کسب دو پیروزی و ۴ امتیاز در رتبه دهم ایستاده است.

هر سه تیم تیم ایفاسرام اردکان، گیتی‌پسند اصفهان و شهداب یزد با سه پیروزی و به ترتیب ۱۰، ۹ و ۹ امتیاز در رتبه‌های دوم تا چهارم جدول قرار دارند و منتظر کوچک‌ترین لغزش تیم سیرجان در مسابقات هستند تا صدر جدول را از آن خود کنند.

تیم گیتی‌پسند اصفهان با هدایت عقیلی در این هفته میهمان تیم مس رفسنجان در سالن شهید محمدی است، گیتی‌پسند اصفهان با سه برد و ۹ امتیاز و جایگاه سوم جدول و تیم رفسنجان با و برد و پنج امتیاز و رتبه هشتم قرار دارند. گیتزن‌ها در هفته چهارم در خانه خود مقابل تیم پاس به پیروزی رسیدند و امید زیادی به شکست مس در رفسنجان دارند تا رتبه خود را در جدول بهبود بخشند.

سالن مهران مشهد این هفته شاهد دیداری حساس بین دو تیم نیان الکترونیک و شهداب یزد است. شهدابی‌ها که عنوان مدافع قهرمانی را یدک می‌کشند، به دنبال بهبود جایگاه چهارمی خود در جدول هستند تا از جمع مدعیان فاصله نگیرند، نماینده مشهد که با یک برد و چهار امتیاز در رتبه دوازدهم ایستاده است.

تیم ایفاسرام با ۱۰ امتیاز از چهار بازی دارد و در صورت لغزش تیم سیرجانی شرایط بهتری برای کسب صدر جدول در هفته پنجم دارد، در این هفته میزبان شهرداری ارومیه تیم رتبه سیزدهم جدول است.

تیم هورسان در سالن شهید صدر رامسر میزبان تیم چادرملوی اردکان است، چادرملو با دو برد و ۶ امتیاز در جایگاه پنجم و هورسان با دو برد و پنج امتیاز در جایگاه نهم قرار دارند، هر دو تیم در هفته چهارم مقابل حریفان خود شکست خورده‌اند.

جدول بازی‌های هفته پنجم لیگ‌برتر والیبال:

اردکان، سالن آیت‌الله خاتمی، ساعت ۱۶

ایفاسرام اردکان – شهرداری ارومیه

نماینده سازمان لیگ: عباس امانی شهرک، ناظر فنی و داوری: نادر انصاری، داور اول: کیوان عابدزاده و داور دوم: مرتضی حسن علایی

مشهد، سالن مهران، ساعت ۱۶

نیان الکترونیک خراسان – شهداب یزد

نماینده سازمان لیگ: حسین پورکاشیان، ناظر فنی و داوری: بهروز جعفری، داور اول: محمد عشق‌دوست و داور دوم: حامد آقابراری

رامسر، سالن شهید صدر، ساعت ۱۶

هورسان رامسر – چادرملو اردکان

نماینده سازمان لیگ: محمدحسین شفقی، ناظر فنی و داوری: بهرام سلیمانی، داور اول: وحید پورکاشیان و داور دوم: میثم پارسه

اسلامشهر، سالن شهید بیضایی، ساعت ۱۶

طبیعت – پیکان تهران

نماینده سازمان لیگ: محمدحسن خوشدل، ناظر فنی و داوری: محمد شاهمیری، داور اول: ابراهیم فیروزی و داور دوم: وحید خراسانی

گنبد کاووس، سالن المپیک، ساعت ۱۶

شهرداری گنبد کاووس – سایپا تهران

نماینده سازمان لیگ: احمد دامغانی‌نژاد، ناظر فنی و داوری: حمید حق‌بین، داور اول: علیرضا قریب و داور دوم: سجاد خان‌بابازاده

رفسنجان، سالن ۹ دی، ساعت ۱۶

مس رفسنجان – گیتی‌پسند اصفهان

نماینده سازمان لیگ: خضراله ترابی، ناظر فنی و داوری: علی‌اصغر حاجی‌کاظمی، داور اول: محمدرضا درفش کاویانی و داور دوم: اسماعیل رزقی

سیرجان، سالن شهید سلیمانی، ساعت ۱۶

فولاد سیرجان ایرانیان – پاس گرگان

نماینده سازمان لیگ: شهباز صدری، ناظر فنی و داوری: خلیل یگانه‌مجد، داور اول: مسعود ذوقی و داور دوم: علیرضا پوردهقان

کد خبر 703459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.