ترکیب احتمالی سپاهان برابر پرسپولیس

تیم فوتبال سپاهان در حالی برابر پرسپولیس قرار می​گیرد که مصدومانش برای این دیدار آماده شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم فوتبال سپاهان در شرایطی در هفته دهم لیگ برتر برابر پرسپولیس قرار می‌گیرد که مانند دیدارهای گذشته چند مصدوم مثل سیاوش یزدانی، امید نورافکن، رضا شکاری و کاوه رضایی دارد، اما خبر خوشحال‌کننده برای هواداران سپاهان بازگشت شهریار مغانلو، مهاجم اصلی این تیم به شرایط ایده‌آل است، جایی که او می‌تواند برابر تیم سابق عملکرد تعیین‌کننده‌ای داشته باشد.

ترکیب قابل پیش‌بینی در خط دفاع و دروازه‌بان

پیام نیازمند مطابق انتظار دروازه‌بان سپاهان در ترکیب اصلی این تیم خواهد بود و خط دفاعی نیز با محمد دانشگر و هادی محمدی در مرکز و میلاد زکی‌پور و رامین رضائیان در کناره‌ها تشکیل می‌شود. نیلسون جونیور که عملکرد فاجعه‌باری برابر ملوان داشت، به‌طور قطع در ترکیب اصلی بازی نخواهد کرد و از سوی دیگر با توجه به مصدومیت یزدانی، این هادی محمدی است که مانند دیدار با آلمالیق زوج دانشگر در قلب دفاع خواهد بود.

ستاره‌های جوان در میانه میدان

خط هافبک سپاهان برابر پرسپولیس از سه بازیکن تشکیل می‌شود. محمد قربانی که این فصل بازیکن محوری تیم مورایس بوده است، به عنوان هافبک دفاعی به کار گرفته خواهد شد و جلوتر از او احتمال بازی محمد کریمی در کنار فرشاد احمدزاده بیش از سایرین است. فرشاد احمدزاده که این فصل به یکی از مهره‌های تأثیرگذار سپاهان در خط میانی و پشت مهاجم تبدیل شده است، در بازی قبلی به عنوان وینگر راست به بازی گرفته شد، اما برای بازی با پرسپولیس با بازگشت شهریار مغانلو و رفتن رضا اسدی به سمت راست خط حمله، به احتمال زیاد فرشاد به خط هافبک منتقل می‌شود تا نزدیک‌ترین بازیکن به مهاجم اصلی تیم باشد.

مثلث آتشین در خط حمله

با بازگشت شهریار مغانلو، او در نوک خط حمله طلایی‌پوشان قرار خواهد گرفت و رضا اسدی که گاهی مثل یک بازیکن آزاد در همه جای زمین حضور دارد در سمت راست خط حمله دیده خواهد شد. پیش‌بینی سمت چپ خط حمله سپاهان چالش‌برانگیز است، اما با این وجود احتمال حضور حسین‌نژاد در این پست بیش از آریا یوسفی و احسان پهلوان خواهد بود زیرا حسین‌نژاد که در بازی قبلی برابر آلمالیق هم درخشید توانایی بازی در پست هافبک میانی را هم دارد و از این‌رو شاید در بعضی مقاطع بازی مورایس بتواند جای او و فرشاد احمدزاده را عوض کند.

ترکیب احتمالی سپاهان برابر پرسپولیس به شرح زیر است:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، هادی محمدی، رامین رضائیان، میلاد زکی‌پور، محمد قربانی، محمد کریمی، محمدجواد حسین‌نژاد، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و شهریار مغانلو.

کد خبر 703405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.