بازگشت عدالت به اکران‌های سینمایی/ فروش میلیاردی دو فیلم تازه اکران شده

این روزها و با اکران دو فیلم اجتماعی «عامه پسند» و «حدود ۸ صبح» تنوع ژانر در سینماها بیش از هر زمان دیگری مشخص شده و این موضوع زمانی مفهوم عینی‌تری پیدا می‌کند که شاهدیم تنها در ۴ روز ابتدایی اکران این فیلم‌ها، بیش از یک میلیارد تومان به گیشه سینماها واریز شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ۲ فیلم عامه‌پسند و حدود ۸ صبح که از چهارشنبه هفته گذشته به روی پرده رفتند، موفق شدند تا افتتاحیه‌ای بیشتر از ۱ میلیارد تومان را تجربه کنند.

عامه‌پسند موفق شد تا طی ۳ روز نخست نمایش خود، حدود ۱۳ هزار نفر را به سینماها بیاورد و ۷۱۷ میلیون تومان نیز بفروشد.

بازگشت عدالت به اکران‌های سینمایی/ فروش میلیاردی دو فیلم تازه اکران شده

عامه‌پسند فیلمی به کارگردانی و نویسندگی و تهیه‌کنندگی سهیل بیرقی محصول سال ۱۳۹۸ است که در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

خلاصه فیلم سینمایی عامه پسند

این فیلم درباره زنی است که قصد دارد کافه‌ای را در شهررضا راه اندازی کند و با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند، زنی که نقش آن را فاطمه معتمد آریا ایفا می‌کند.

بازیگران فیلم سینمایی عامه پسند

فاطمه معتمدآریا

هوتن شکیبا

باران کوثری

بیش از ۹ هزار مخاطب در ۴ روز

حدود ۸ صبح هم حدود ۹ هزار و ۴٠٠ نفر مخاطب داشت و گیشه‌اش به ۵۳۵ میلیون تومان رسید.

بازگشت عدالت به اکران‌های سینمایی/ فروش میلیاردی دو فیلم تازه اکران شده

ین فیلم سینمایی هشتمین فیلمی است که منوچهر هادی کارگردانی کرده و پنجمین فیلم او در ژانر اجتماعی پس از فیلم‌های «قرنطینه»، «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه»، «زندگی جای دیگری است» و «کارگر ساده نیازمندیم» است.

خلاصه فیلم حدود ۸ صبح

داستان فیلم حدود هشت صبح بر اساس یک داستان واقعی و ملتهب ساخته شده و بر خلاف ساخته‌های کمدی اخیر منوچهر هادی در حوزه اجتماعی است.

بازیگران فیلم حدود ۸ صبح

یکتا ناصر

کامبیز دیرباز

سارا رسول‌زاده

منوچهر هادی

فرید قبادی

حسن پورشیرازی

حمید فرخ‌نژاد

بازگشت توازن و عدالت به سینماها

نکته قابل‌توجه در مورد این آثار آن‌که، هر ۲ فیلم موفق شدند تا به سانس‌های فوق‌العاده در تهران و چند مرکز استان برسند تا پیش از نمایش این فیلم، تنها فیلم هتل، مشمول سانس فوق‌العاده بود؛ این، نخستین سانس‌های فوق‌العاده برای فیلم‌های اجتماعی طی ۱۰ ماه اخیر محسوب می‌شود.

تا قبل از چهارشنبه، گیشه در اختیار آثار کمدی و کودک بود و سینمای اجتماعی، کمتر نماینده‌ای بر روی پرده داشت و بر این اساس اکران هم‌زمان ۲ فیلم اجتماعی پرمخاطب‌، علاوه بر اینکه توازن و عدالت منطقی بیشتری را بر روی پرده توزیع می‌کند، سبب افزایش مخاطب و بهبود راندمان گیشه شده و این انتظار به‌جا را به وجود می‌آورد که در روزهای خوب استقبال از سینماها، رکوردهای پساکرونایی جابه‌جا شده و گیشه ۱۰۰۰ میلیاردی امسال سینمای ایران، در دسترس‌تر از هر زمان دیگری باشد.

کد خبر 703399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.