ساخت ۵۹ کلاس درس توسط خیران مازندرانی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران گفت: ۵۹ کلاس درس توسط خیران مازندرانی در سال جاری احداث شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی استادیان ساروی امروز _شنبه بیستم آبان ماه_ در آئین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه دخترانه شکوه بابل با حضور حجت‌السلام والمسلمین روحانی امام جمعه شهرستان بابل، سعادتی مردم بابل در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین شهرستانی و استانی اظهار کرد: این واحد آموزشی با زیر بنای ۱۴۵۰ متر مربع و با ۱۲ کلاس درس توسط خیر مدرسه‌ساز زین‌العابدین آبادیان ساخته و توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان از نظر آموزشی تجهیز شد.

وی با تقدیر از خیران مدرسه‌ساز گفت: ۵۹ کلاس درس در قالب ۱۱ باب مدرسه با مشارکت خیران مدرسه‌ساز در استان مازندران در سال جاری ساخته شده است.

این مسئول با اشاره به رویکرد مشارکت خیران مدرسه‌ساز و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران برای ساخت مدرسه افزود: هر خیری که برای ساخت مدرسه قدم بردارد این نهاد با وی مشارکت خواهد کرد.

استادیان با بیان اینکه استان مازندران در سال‌های اخیر به همت خیران در بحث فضاهای آموزشی کارهای قابل توجه‌ای انجام داده است، عنوان کرد: اما مازندران همچنان نیازمند فضاهای بیشتری را می‌طلبد و مجمع خیرین شهرستان‌ها باید در جذب خیرین این نهاد را یاری کنند.

کد خبر 703383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.