امیدوارم حمایت فدراسیون از باشگاه‌ها واقعی باشد/ از ناکامی پرسپولیس در آسیا خوشحال نمی‌شوم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: امیدوارم فدراسیون همان‌گونه که عنوان می‌کند حامی باشگاه‌هاست از ما حمایت کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ژوزه مورایس در کنفرانس‌خبری پیش از بازی سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار کرد: دیدار سپاهان و پرسپولیس یک بازی که همه دوست دارند ببیند و پر از شور و هیجان است که یکی از قوی‌ترین بازی‌های لیگ محسوب می‌شود. انتظار دارم بازیکنانم خوب بازی کنند، هواداران تیم‌های خودشان را تشویق کنند، سپاهان هواداران زیادی دارد و امیدوارم هواداران هر دو تیم با صلح و دوستی وارد ورزشگاه خارج شوند. ضمن اینکه انتظار یک بازی عادلانه را نیز داریم.

وی افزود: طبیعی است که دوست داریم گل دریافت نکنیم، باید دنبال فرمول مناسب باشیم تا بازی دفاعی‌مان را بهتر کنیم. رقابت بین بهترین خط حمله و دفاع باعث لذت‌بخش شدن بازی می‌شود. بعد از بازی می‌توان در خصوص این موضوع صحبت کرد. قول نمی‌دهم که بتوانیم خوشحالی را برای آنان به ارمغان بیاوریم چرا که من بعضی مواقع حتی می‌شنوم که می‌گویند خدا هم قول نمی‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: با اینکه هنوز با آکادمی مشکل دارم مثبت نگاه می‌کنم و بگذریم. گل‌های جذاب و موقعیت‌سازی دادیم، بازی احساسی بود، بازیکنان آکادمی‌مان بودند باید توجه کنیم، تبریک می‌گویم به افرادی که هر روز با این افراد بازی می‌کنند. نمی‌خواستم از این لحظه استفاده کنم اما بازیکنان آکادمی خوب هستند و برخی مواقع انتظارمان از یک بازیکن آکادمی بیشتر است.

ژوزه مورایس اضافه کرد: در تمام دنیا باشگاه‌ها آکادمی دارند اما در یک باشگاه ورزشی باید از تمام بازیکنان حمایت شود چه از طرف آکادمی چه رئیس آکادمی و چه افراد باشگاه. باید به همه آنان احترام بگذارند. امیدوارم در آینده همین‌طور رفتار کنند. برای اینکه واضح بگویم نسبت به انتقاد یکی از شخصیت‌های آکادمی صحبت می‌کنم که از نیلسون، هادی محمدی و سیاوش یزدانی انتقاد کرده بود.

وی در پایان گفت: این یک تورنمنت متفاوت است، تأثر مستقیم ندارد غیرمستقیم خوشحال هستیم ۹ گل زدیم ساده نیست خوشحال نیستم مساوی کرد نماینده کشور ایران بود، باید همه باهم هر کاری ممکن است برای باشگاه‌های ایرانی انجام دهیم چرا بحث بین‌المللی است و از همه بازیکنان و تیم‌ها باید حمایت کنیم. با مهدی تاج رئیس فدراسیون ملاقات داشتیم از نزدیک و وی اعلام کرد از تیم ما حمایت می‌کند امیدوارم این حمایت واقعی باشد و ممنون که اینگونه رفتار می‌کنند.

کد خبر 703362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.