استفاده از ۳۹۱۳ تن آسفالت برای بهسازی معابر نصف‌جهان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات‌های بهسازی آسفالت معابر شهر در هفته گذشته با استفاده از ۳۹۱۳ تن آسفالت ادامه پیدا کرد، گفت: بخشی از این مقدار، برای آسفالت مسیر ویژه اتوبوس تندرو مورد استفاده قرار گرفت.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات اجرایی روکش آسفالت و آسفالت‌تراشی و اجرای آسفالت جایگزین، به میزان ۳۹۱۳ تن طی هفته گذشته در مناطق پانزده‌گانه اجرا شده است.

وی با اشاره به ۷۳۵ تن آسفالت اجرا شده در محدوده منطقه هفت شهرداری افزود: این حجم شامل روکش آسفالت و اجرای آسفالت توپکا ۱۹_۰ در خیابان‌های فرهنگیان و استاد فلاطوری است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به استفاده از ۴۳۲ تن آسفالت در سطح معابر منطقه سه خاطرنشان کرد: این میزان برای عملیات آسفالت‌تراشی و اجرای آسفالت بیندر ۱۹_۰ معمولی به‌صورت جایگزین در خیابان استانداری و عملیات آسفالت‌تراشی و اجرای آسفالت جایگزین در خیابان فلسطین استفاده شده است.

وی تاکید کرد: در منطقه یک در قالب عملیات اجرای آسفالت بیندر ۱۹_۰ سرباره با پودر لاستیک در مسیر اتوبوس و توپکا ۱۹_۰ سرباره در خیابان آیت‌الله شمس‌آبادی، آسفالت‌تراشی و اجرای آسفالت بیندر ۲۵_۰ معمولی به‌صورت جایگزین در خیابان آیت‌الله طالقانی و اجرای لایه اول آسفالت بیندر ۲۵_۰ معمولی در پروژه مسیر اتوبوس تندرو در خیابان آیت‌الله کاشانی، ۱۹۳۳ تن آسفالت استفاده شده است.

رحمتی اضافه کرد: در محدوده شهرداری منطقه ۱۰ حجم ۴۲۷ تنی برای عملیات روکش آسفالت و اجرای آسفالت توپکا سرباره در میدان کوی میلاد و در محدوده منطقه ۱۴، حجم ۳۸۶ تنی برای عملیات روکش آسفالت و اجرای آسفالت توپکا ۱۹_۰ سرباره میدان عاشق اصفهانی استفاده شده است.

کد خبر 703352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.