دستگیری عاملان تیراندازی و کشف سلاح در نیکشهر

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: سه نفر از عاملان تیراندازی و کشف سلاح در عملیات هماهنگ ماموران پلیس در شهرستان نیکشهر شناسایی و دستگیری شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی به سمت یک شهروند در شهرستان نیکشهر، بلافاصله مأموران پلیس به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد که چند نفر به دلیل اختلافات قبلی به سمت یک شهروند اقدام به تیراندازی کرده که موجب ایجاد رعب و وحشت عمومی شده و سپس از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری سه متهم متواری آغاز شد که در نهایت با تلاش‌های صورت گرفته مخفیگاه آنها در شهرستان نیکشهر شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند و در بازرسی از محل یک قبضه سلاح جنگی کشف شد.

وی با اشاره به اینکه عاملان تیراندازی هدفشان را از این کار اختلافات قبلی عنوان کردند، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

سردار جلیلیان خاطرنشان کرد: فرماندهی انتظامی به هیچ وجه اجازه نخواهد داد جامعه جولانگاه اوباش و مجرمین باشد و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت‌نمایی و مختل‌کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

کد خبر 703351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.