پرداخت تسهیلات خود مالکی تا سقف ۷۵۰ میلیون تومان

سرپرست سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اهواز گفت: در راستای ساخت چهار هزار واحد مسکونی و باسازی بافت فرسوده تا سقف ۷۵۰ میلیون تومان تسهیلات خود مالکی به افرادی که پروانه دریافت نمایند، پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید نورالله موسوی امروز شنبه _بیستم آبان ماه_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: در راستای تکلیف ساخت چهار هزار واحد مسکونی در اهواز، استفاده از ظرفیت خود مالکی در بافت‌های فرسوده و مسکن حمایتی کمک مطلوبی به ساکنین این محلات در نوسازی مسکن خواهد داشت،، استفاده تسهیلات خود مالکی فرصتی مناسب برای نوسازی در بافت‌های فرسوده شهر توسط مردم است.

وی افزود: این طرح فرصت مناسبی برای شهروندان اهوازی در محلات هدف بازآفرینی شهری است، افرادی که پروانه ساختمانی را دریافت کنند مشمول تسهیلات پیش بینی شده در این طرح می‌شوند.
سرپرست سازمان بهسازی و نوسازی ادامه داد:: به متقاضیان استفاده از ظرفیت خود مالکی، ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود، این تسهیلات در صورت بهره‌گیری از محصولات ساختمانیِ شرکت‌های دانش بنیان، تا ۷۵۰ میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

سرپرست سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اهواز اضافه کرد: مردم می‌توانند برای ساخت واحد مسکونی در زمین خود از تسهیلات ۷۵۰ میلیون تومانی به ازای هر واحد مسکونی استفاده کنند.
موسوی گفت: برای دریافت وام خود مالکی نیاز است که متقاضی به سامانه http://saman.mrud.ir مراجعه و گزینه درخواست تسهیلات ساخت را انتخاب کند.

کد خبر 703347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.