اشغالگران همه خطوط قرمز را زیر پا گذاشته‌اند

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: نیروهای اشغالگر جنگ و کشتار شدیدی را علیه ملت ما به راه انداخته اند و هم خطوط قرمز را زیر پا گذاشته اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از الجزیره، محمود عباس در نشست مشترک سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب، اظهار کرد: نیروهای اشغالگر جنگ و کشتار شدیدی را علیه ملت ما به راه انداخته‌اند و هم خطوط قرمز را زیر پا گذاشته‌اند.

وی افزود: نیروهای اشغالگر بیش از ۴۰ هزار نفر از مردم ما را در غزه به شهادت رسانده و زخمی کرده‌اند که بیشتر آنها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند. مردم ما در کرانه باختری در معرض حملات تروریستی از سوی نیروهای اشغالگر و شهرک نشینان تروریست قرار دارند.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: آزادگان دنیا دوگانگی معیارها را نخواهند پذیرفت. مقامات اشغالگر و حامیان آنها مسئول کشتار هر کودک و زن در این جنگ ظالمانه هستند. آمریکا به سبب حمایت کامل از اشغالگران مسئول عدم دست یابی به راهکار سیاسی لازم است.

وی افزود: ما در برابر لحظه تاریخی هستیم و همه باید به مسئولیت خود در قبال ثبیت صلح و ثبات کمک کنند. ما راهکار نظامی و امنیتی را پس از شکست همه آنان قبول نمی‌کنیم. مخالف قوی هر گونه تلاش برای آواره کردن ملتمان از غزه یا کرانه باختری هستیم. غزه بخش لاینفک فلسطین است. خواستار عضویت کامل فلسطین هستیم.

کد خبر 703314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.