دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که با انتشار فیلم‌ها و مطالب غیرواقعی باعث تشویش اذهان عمومی و اخلال در نظم و امنیت شده بود در عملیات ماموران سازمان اطلاعات پلیس اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ مسعود طریفی اظهار کرد: در پی انتشار مطالب و فیلم‌های غیرواقعی در بستر فضای مجازی و دعوت کاربران به اخلال در نظم و امنیت عمومی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران سازمان اطلاعات پلیس اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات تخصصی و رصد هوشمندانه در فضای مجازی سرانجام فردی که با هدف اخلال در نظم و امنیت عمومی اقدام به انتشار محتواهای غیرواقعی در فضای مجازی می‌کرد، طی یک عملیات ضربتی با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر شد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اقرار صریح متهم به بزه انتسابی گفت: تمام صفحات فضای مجازی متعلق به متهم حذف و وی نیز برای رسیدگی به جرم خود تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ طریفی با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال برهم زدن نظم و امنیت و آرامش عمومی در کشور هستند، گفت: پلیس فضای مجازی را به صورت هوشمندانه رصد می‌کند و با برهم زنندگان امنیت در این فضا قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کد خبر 703280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.