برخورد با بیش از ۲۰۰۰ خودروی دارای نقص فنی در اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از برخورد با ۲۱۹۸ دستگاه خودروی دارای نقص فنی در اجرای طرح کنترل سلامت فنی وسایل نقلیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ اصغر زارع اظهار کرد: با توجه به افزایش میزان آلودگی هوای کلان‌شهر اصفهان و براساس مصوبه کمیته اضطرار مدیریت بحران استانداری، طرح تشدید کنترل سلامت فنی وسایل نقلیه و برخورد با خودروهای دودزا به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح که از چهاردهم آبان آغاز شده است تا روز گذشته، ۲۱۹۸ دستگاه خودروی دارای نقص فنی توسط کارشناسان پلیس راهور شناسایی شدند و مورد اعمال قانون قرار گرفتند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این مدت ۷۰ دستگاه خودرو نیز فک پلاک و به آنها پلاک تعمیری داده شد تا ظرف ۴۸ ساعت به یکی از تعمیرگاه‌های مجاز مراجعه، نسبت به رفع نقص خودروی خود اقدام و سپس برای دریافت پلاک اصلی خود به پلیس راهور استان مراجعه کنند.

سرهنگ زارع با بیان اینکه در طرح مذکور ۱۶ مرکز معاینه فنی توسط کارشناسان پلیس راهور استان مورد بازدید قرار گرفت، ادامه داد: رانندگان پیش از پایان مدت اعتبار برگ معاینه فنی خودروی خود به یکی از مراکز معاینه فنی مراجعه و نسبت به اخذ برگ معاینه فنی جدید اقدام کنند.

وی جریمه نداشتن برگ معاینه فنی را ۵۰۰ هزار ریال اعلام و گفت: خودروهای فاقد برگ معاینه فنی برای هر بار تردد از مقابل دوربین‌های هوشمند مورد اعمال قانون قرار خواهند گرفت و بر جریمه‌های آنها افزوده می‌شود.

کد خبر 703267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.