بهره‌برداری از بزرگ‌ترین پروژه عمرانی شهر اراک در آینده نزدیک

سرپرست شهرداری اراک گفت: تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی(ره) به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اراک و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری اراک، مجتبی قاسمی اظهار کرد: یکی از رویدادهای مهم و مثبت توسعه شهر اراک برای شهروندان، در آستانه بهره‌برداری قرار دارد.

وی افزود: افتتاح زودتر از موعد مقرر پروژه‌ها، نشانگر تعهدی است که شهرداری در راستای تکریم و ارج نهادن به شهروندان به آن پایبند است.

سرپرست شهرداری اراک خاطرنشان کرد: این روزها شاهد فعالیت جهادی عوامل اجرایی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) همراه و همگام با عوامل اجرایی مجموعه پرتلاش شهرداری اراک هستیم، تا به‌زودی شاهد بهره‌برداری از بزرگترین پروژه عمرانی شهر باشیم.

قاسمی اضافه کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی (ره) با اولویت مسیر زیرگذر، در روزهای آینده با پایان عملیات روکش آسفالت، خط‌کشی، روشنایی و نصب نیوجرسی‌ها و علائم ترافیکی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: با همدلی خوبی که میان مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر وجود دارد و استفاده یکی از ظرفیت‌های سازندگی و آبادانی کشور قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی (ره)، زودتر از برنامه زمان‌بندی در نظر گرفته شده تکمیل می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد.

سرپرست شهرداری اراک با تاکید بر اینکه بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی (ره) موجب تسهیل در کاهش تصادفات و ترافیک می‌شود، گفت: افتتاح زودتر از موعد مقرر پروژه‌ها، نشانه تعهدی است که شهرداری در راستای تکریم و ارج نهادن به شهروندان به آن پایبند است و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

کد خبر 703240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.