قفل درِ هوشمند جدید شیائومی رونمایی شد

قفل درِ جدید Xiaomi Smart Door Lock 2 به تراشه امنیتی MIJIA مجهز شده است که به کاربران اجازه می‌دهد اطلاعات خصوصی مانند اثرانگشت و رمزهای عبور را به صورت رمزگذاری شده ذخیره کنند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، قفل درِ جدید Xiaomi Smart Door Lock 2 از بدنه قفل کاملاً اتوماتیک جدیدی استفاده می‌کند که دارای قابلیت کاهش نویز است؛ این فناوری به صورت کامل توسط شرکت شیائومی توسعه یافته است. این محصول صدا را هنگام بستن در به میزان ۱۲ دسی‌بل و هنگام باز کردن در به میزان ۱۳ دسی‌بل کاهش می‌دهد.

قفل درِ جدید Xiaomi Smart Door Lock 2 از قابلیت‌های تشخیص اثرانگشت با استفاده از هوش مصنوعی، رمز عبور طولانی‌مدت، رمزهای عبور دوره‌ای یا یک‌بار مصرف، بلوتوث، گوشی‌های هوشمند شیائومی، ساعت‌های هوشمند شیائومی و کارت‌های در NFC رمزگذاری شده و کلیدهای مکانیکی پشتیبانی می‌کند. شرکت شیائومی ادعا می‌کند که سرعت تشخیص اثرانگشت این محصول کمتر از ۰.۵ ثانیه است.

قفل در جدید Xiaomi Smart Door Lock 2 به تراشه امنیتی MIJIA مجهز شده است که به کاربران اجازه می‌دهد اطلاعات خصوصی مانند اثرانگشت و رمزهای عبور را به صورت رمزگذاری شده ذخیره کنند. این محصول از پروتکل‌های دوگانه بلوتوث و وای‌فای نیز پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند قفل در هوشمند جدید شیائومی را از طریق برنامه MIJIA کنترل کنند. قفل در هوشمند یادشده با هشت عدد باتری کار می‌کند که تا یک سال دوام می‌آورند. زمانی که باتری این محصول به‌طور کامل تمام شود، کاربران می‌توانند از پورت USB-C برای تأمین برق اضطراری قبل استفاده کنند.

کد خبر 703116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.