مهر تایید هیئت اجرایی بر صلاحیت ۱۳۰ داوطلب سیزدهمین انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۳۰ نفر از داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان توسط هیئت اجرایی تایید صلاحیت شدند.

سیدجواد هاشمی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ۱۷۴ داوطلب برای سیزدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت‌نام خود را نهایی کردند.

وی با بیان اینکه در سه حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی در استان در مرحله اول دو نفر انصراف خود را به هیئت‌های اجرایی تقدیم کردند، افزود: صلاحیت ۱۳۰ داوطلب در سه حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون، کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و گچساران و باشت از سوی هیئت اجرایی انتخابات تأیید شد.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۸ داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این سه حوزه انتخابیه تأیید نشدند و ۲۴ داوطلب عدم احراز صلاحیت شدند.

وی تصریح کرد: فرآیند بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس شورای اسلامی پس از پایان مرحله نام‌نویسی قطعی آغاز شده بود و پنجشنبه، هجدهم آبان به پایان رسید و از امروز تا فردا به کسانی که شرایط لازم را کسب کرده‌اند، ابلاغ می‌شود.

هاشمی‌مهر خاطرنشان کرد: داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها تأیید یا احراز نشده است چهار روز مهلت برای اعتراض با ذکر دلایل و ارائه مدارک و مستندات به هیئت‌های نظارت دارند.

کد خبر 703091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.