سازمان‌لیگ فوتسال در برگزاری بازی‌ها ضعف دارد / تساوی عادلانه‌ترین نتیجه بازی بود

مدیرعامل باشگاه مس سونگون گفت: کمیته فوتسال سال‌ها است که با سرپرست اداره می‌شود و هیئت رئیسه تغییر نکرده که این موارد به فوتسال ما ضربه زده و کیفیت برگزاری مسابقات ضعیف است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، یاسر نجف‌زاده پس از شکست سنگین تیم فوتسال مس سونگون در الکلاسیکوی فوتسال ایران مقابل گیتی‌پسند در سالن پیروزی اصفهان اظهار کرد: امروز بالاترین سطح فوتسال کشور برگزار شد، اما کیفیت برگزاری این مسابقه زیر صفر بود و هیچ امنیتی در سالن وجود نداشت. گیتی‌پسندی‌ها تماشاگران تیم مهمان را به گوشه‌ای سالن فرستادند که این حرکت بی‌احترامی محض است. در حالی که در جلسه قبل بازی، سازمان لیگ اعلام کرد که برای تماشاگران ما جایگاه مناسبی در نظر می‌گیرد، اما در جریان بازی خلاف این عمل شد.

وی افزود: هواداران ما از تبریز تا اصفهان نزدیک به هزار کیلومتر مسافت را طی کردند تا تیم‌شان را تشویق کنند، داوری مسابقه نیز در سطح این بازی نبود و مواردی که خواسته بودیم، رعایت نشد. ما خواسته بودیم که از ورود آب معدنی به سالن جلوگیری شود، در جریان بازی به ویژه در آن دقایقی که نتیجه بازی ۴ بر ۳ بود و نتیجه را جبران می‌کردیم اتفاقاتی افتاد که مدیریت کمیته فوتسال ما باید قدرتمندتر عمل کند.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون خاطرنشان کرد: کمیته فوتسال سال‌ها است که با سرپرست اداره می‌شود و هیئت رئیسه تغییر نکرده است و این موارد به فوتسال ما ضربه خواهد زد. به گیتی‌پسند به‌خاطر این پیروزی تبریک می‌گویم، اما این برد فوتسالی نبود و حواشی آن به تیم ما ضربه زد، در بدبینانه‌ترین حالت بازی باید مساوی می‌شود و برای این مسابقه تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.

یاسر نجف‌زاده در پایان همچنین تصریح کرد: سازمان لیگ مسئولیت برگزاری مسابقات را برعهده دارد، تعداد پرسنل نیروی انتظامی که در سالن حضور دارند را بشمرید. آیا با این تعداد می‌توان مسابقه را برگزار کرد؟ در طول مسابقه به سمت هواداران ما بطری آب‌معدنی پرتاپ می‌شد، مسائل زیادی وجود دارد که نمی‌توانم آن‌ها را بیان کنم. فوتسال ما در جهان آقایی می‌کند و این شیوه برگزاری مسابقات در شأن نیست، این بازی می‌توانست بدون حاشیه و بهتر برگزار شود.

کد خبر 703086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.