ماجرای «ازازیل» حسن فتحی چیست؟

پیگیری‌ها نشان می‌دهد برخلاف برخی از گمانه‌زنی‌ها در فضای‌ مجازی، هنوز تولید سریال جدید حسن فتحی آغاز نشده، اما طرحِ این مجموعه نمایشی به ساترا آمده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، چند روزی است یک خبر توجه بسیاری از مخاطبان و اهالی رسانه را به خودش جلب کرده است؛ حسن فتحی می‌خواهد سریال جدید خود را با نام «ازازیل» آغاز کند، حتی بعضی کانال‌های مجازی اعلام کرده‌اند این سریال در سکوت خبری کار خود را آغاز کرده است.

در کنار نام پریناز ایزدیار و مریلا زارعی که از روز نخست آغاز گمانه‌زنی‌ها به عنوان بازیگران سریال «ازازیل» آمده است، این بار نام بابک حمیدیان به صورت جدی‌تر و محسن تنابنده هم رسانه‌ای شد.

ایزدیار پس از «شهرزاد»، «جیران» و «زمانه» در چهارمین همکاری با حسن فتحی نقش اصلی زن سریال را بازی می‌کند و مریلا زارعی پس از حضوری موفق در «جیران» و فیلم «کیفر»، سومین همکاری‌اش با حسن فتحی را تجربه می‌کند.

این سریال ابتدا قرار بود توسط ابوالحسن داوودی و سپس توسط حمیدرضا قربانی ساخته شود که با جدایی آن‌ها از پروژه حسن فتحی ساخت آن را برعهده گرفت؛ فتحی در مصاحبه‌ای اولین شرطش برای پذیرفتن کارگردانی «ازازیل» را رضایت فردی دانست که پیش‌تر به عنوان کارگردان از او نام برده شده بود. هنوز پلتفرم پخش‌کننده این سریال مشخص نیست.

اما پیگیری‌ها حکایت از نکته دیگری دارد. طبق پیگیری رسانه‌ها از ساترا برخلاف گمانه‌زنی‌های انجام شده در فضای مجازی هنوز تولید سریال «ازازیل» به تهیه‌کنندگی حسن فتحی وارد مرحله تولید نشده است و صرفاً طرح این سریال مجوز دریافت کرده است.

فیلمنامه سریال در حال بررسی در شورای صدور مجوز تولید ساترا است، بنابراین اخباری که در خصوص آغاز مراحل فیلمبرداری این سریال مطرح شده مربوط به شروع پیش تولید همزمان با طی مراحل اداری صدور مجوز تولید است‌.

همچنین طبق پیگیری‌ها تولید برنامه «اسکار» نیز برخلاف گمانه‌زنی‌های انجام شده در رسانه‌های جمعی همان‌طور که نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شورای صدور مجوز انتشار ساترا خبر داده بود هنوز به پایان نرسیده است و احتمالاً تا زمان پایان مراحل تولید، تکلیف مجوز این برنامه نیز در شورای انتشار ساترا مشخص خواهد شد.

منبع: تسنیم

کد خبر 703085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.