باتجربه‌های مس پابه‌پای ما جنگیدند اما با حمایت هواداران پیروز شدیم

کاپیتان تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: بزرگان مس سونگون چیزی از ما کمتر نداشتند و مانند تیم ما جنگیدند اما این نمایش در روزی بود که توانستیم با همدلی همه بازیکنان و حمایت هواداران پرشورمان نتیجه بگیریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا سنگ‌سفیدی پس از برتری تیم فوتسال گیتی‌پسند مقابل مس سونگون اظهار کرد: تقابل گیتی‌پسند و مس سونگون بهترین بازی باشگاهی فوتسال آسیاست و دو تیم بزرگ و قدرتمند در برابر هم قرار گرفتند که تا لحظه پایانی هیچ چیزی مشخص نبود اما در هفته گذشته به‌طور کامل تلاش و تمرین کرده بودیم و روی حریف شناخت داشتیم. جوانان ما هم نشان دادند می‌توانند در آینده یک نسل خیلی موفق برای تیم ملی ایران تشکیل دهند و تاریخ‌سازی کنند.

وی افزود: مس سونگون نیز از بازیکنان جوان‌شان گرفته تا باتجربه‌های آنان عالی بازی کردند و بازیکنان نام‌دارشان بزرگی کردند که بازی باخته را به گونه‌ای برگرداندند که شرایط برای‌مان سخت شد اما در کل خوشحالیم که توانستیم ببریم و قهرمان نیم‌فصل اول شویم. با این حال بچه‌های تیم ما بزرگ هستند و می‌دانند با قهرمان نیم‌فصل جام نمی‌دهند.

کاپیتان تیم فوتسال گیتی‌پسند خاطرنشان کرد: خوشحالی‌مان امشب تمام می‌شود و از فردا برای بازی بعدی تلاش می‌کنیم. از نیم‌فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر می‌شوند چرا که تیم‌ها از یکدیگر شناخت بیشتری خواهند داشت و نتیجه هیچ دیداری از قبل مشخص نیست. اما قول داده‌ایم بازی به بازی پیش برویم و تمرکزمان روی نتایج است.

محمدرضا سنگ‌سفیدی تصریح کرد: از تماشاگران تشکر می‌کنم چرا که مردم اصفهان امروز برای‌مان سنگ‌تمام گذاشتند و ما این پیروزی را مدیون تک‌تک آن‌ها هستیم. اگر هواداران نبودند و حمایت نمی‌کردند نتیجه پایانی متفاوت می‌شد و به این برد خوب نمی‌رسیدیم اما خوشحالیم که توانستیم آن‌ها را راضی به خانه‌های‌شان بفرستیم.

وی ادامه داد: در یک صحنه توپ بین‌مان افتاد و به این دلیل که بر سر توپ می‌جنگیدیم دست من به صورت فرهاد فخیم خورد. وی بزرگ من است و اگر برخوردی بود عذرخواهی می‌کنم. فوتسال است و باید محکم جنگید تا نتیجه گرفت. درباره داوری هم صحبت خاصی ندارم و خوب بود.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند در پایان گفت: سن در ورزش یک عدد است، بزرگان مس سونگون چیزی از ما کمتر نداشتند و مانند تیم ما جنگیدند اما این نمایش در روزی بود که توانستیم با همدلی همه بازیکنان و حمایت هواداران پرشورمان نتیجه بگیریم.

کد خبر 703077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.