خوشحالم ‌که توانستیم بازی جذاب را برنده شویم/ از همه هواداران اصفهان بابت حمایت‌شان ممنونم

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: خوشحالم که توانستیم این بازی جذاب را به سود خودمان تمام کنیم و با همه وجود تلاش خواهیم کرد که این روند را حفظ کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد کشاورز پس از برتری مهم و پرگل تیم فوتسال گیتی‌پسند مقابل مس سونگون در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی بسیار خوب و تماشاگرپسندی شاهد بودیم، در هر دو نیمه کاملاً روی بازی تسلط داشتیم و باوجود احترامی که برای مس سونگون قائل هستم مستحق پیروزی بودیم. از همه هواداران‌مان که برای این بازی مهم به سالن آمدند و از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم و این پیروزی را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی افزود: به بازیکنانم دستور عقب‌نشینی نداده بودیم، اما بخشی از این عقب نشستن در نیمه دوم طبیعی است. خوشبختانه به موقع به بازی برگشتیم و توانستیم با یک نتیجه خوب بازی را ببریم. نگاه جدولی نداریم و به این پنج امتیاز توجهی نمی‌کنیم، بلکه تلاش داریم که هر هفته شرایط خوبی داشته باشیم و دل هواداران‌مان را شاد کنیم‌.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند خاطرنشان کرد: تقابل بسیار جذابی بود، قبلاً هم گفته بودم که این آمار و ارقام‌ها به جذاب شدن بازی‌ها کمک می‌کند و این تقابل بازی را جذاب‌تر کرد و خوشحالم که توانستیم این بازی جذاب را به سود خودمان تمام کنیم و با همه وجود تلاش خواهیم کرد که این روند را حفظ کنیم.

محمد کشاورز در پایان با تشکر از هواداران تصریح کرد: از همه هواداران‌مان تشکر می‌کنم که از ما حمایت کردند، مردم اصفهان همواره به من لطف دارند و امروز حتی هواداران ذوب‌آهن و سپاهان برای حمایت از ما به سالن آمدند که از آن‌ها نیز تشکر می‌کنم.

کد خبر 703074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.