ائمه جمعه استان اصفهان در نماز جمعه نوزدهم آبان چه گفتند؟

ائمه جمعه استان اصفهان در نماز جمعه امروز بر غزه نماد مقاومت، مجلس ششم نماد تاریخی نفوذ، کلید رمز آلود ظهور فلسطین است و جنگ میان فلسطین و اسرائیل جنگ میان حق و باطل است تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان در نماز جمعه‌های ظهر امروز در شهرهای استان اصفهان، ائمه جمعه بر بر غزه نماد مقاومت، مجلس ششم نماد تاریخی نفوذ، کلید رمز آلود ظهور فلسطین است و جنگ میان فلسطین و اسرائیل جنگ میان حق و باطل است و برخی مشکلات شهرهای استان با توجه به مناسبت‌های پیش رو اشاره کردند که در ادامه گزیده‌ای از نماز جمعه شهرهای استان را می‌خوانید.

چهره پلید استکبار جهانی بر همگان مشخص شده است

حجت‌الاسلام سید احمد محمودی در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان اظهار کرد: جهان امروز به این نتیجه رسیده است که طوفان الاقصی یک واکنش فلسطینی در مقابل جایت های رژیم کودکش بود، امروز چهره پلید استکبار جهانی بر همگان مشخص شده است و موجب ایستادگی آزادگان جهان در مقابل این جنایت‌ها شد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سالروز حماسه مردم اصفهان در ۲۵ آبان گفت: مردم اصفهان با صلابت و فریاد مرگ آمریکا ۳۷۰ پیکر شهید گلگون کفن خود را تشییع کردند، صدام در حقیقت ابزار شیطان بزرگ بود.

مردم نائین از وضعیت زمین گله دارند

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مطهرخو در نماز جمعه این هفته شهرستان نائین اظهار کرد: در مورد مسئله زمین، مردم بسیار حرف و گله دارند و بنده چند وقتی است این مسئله را دنبال می‌کنم و انصافاً برخی مسئولان در حال کار و فعالیت هستند و با مخلان این قضیه برخورد می‌کنند اما یک عده از مسئولان کم کاری می‌کنند که اگر این مسئولان محترم به وظیفه قانونی خود عمل نکنند و به کم کاری خود در این زمینه ادامه دهند، مجبور می‌شوم که با مردم در این زمینه صحبت کنم.

امام جمعه شهرستان نائین در ادامه گفت: مطالعه سه نیاز عاطفی، شناختی و شخصیتی کودک و نوجوان را برآورده می‌کند و البته یکی از غصه‌های این شهر بحث کتابخانه عمومی شهر است که طبق قول مسئولان شهرستان به زودی شاهد تکمیل و بهره برداری آن به لطف الهی خواهیم بود.

اوج قساوت و درنده خویی صهیونیست‌ها را در جنگ غزه می‌بینیم

حجت‌الاسلام و المسلمین علی اصغر عقیلی در نماز جمعه این هفته بادرود اظهار کرد: ۲۱ آبان ماه سالروز شهادت شهدای جهاد خودکفایی است که پرچمدار این قافله شهیدان، سردار مخلص امام شهید حسن تهرانی مقدم است که با تولید موشک‌های دوربرد توانست ایران اسلامی را در برابر دشمنان قوی و قدرتمند سازد.

امام جمعه شهر بادرود افزود: در جنگ اخیر، اوج قساوت و درنده خویی صهیونیست‌ها را می‌بینیم که کمتر صحنه‌ای در تاریخ وجود دارد که با این حجم از خشونت به جان انسان‌ها بیفتند و این اوج مظلومیت غزه و تابلویی ماندگار در تاریخ بشر است.

دولت می‌داند که برای حل مشکلات ابتدا باید ریشه‌یابی کرد

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدتقی کرامتی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان گلپایگان اظهار کرد: دولت سیزدهم در سفرهای استانی نه تنها با صبر و حوصله به انتقادات مردم گوش داد بلکه از نزدیک در جریان امور قرار گرفت و به دنبال شناسایی مشکلات رفتند زیرا می‌دانست برای حل مشکلات ابتدا باید ریشه‌یابی کرد.

امام‌جمعه شهرستان گلپایگان با اشاره به اینکه شرکت رئیس جمهور در اجلاس اکو بسیار اهمیت داشت و قرار شد اجلاس بعدی به میزبانی ایران برگزار شود، گفت: ماهیت این اجلاس اقتصادی است، اما رئیس جمهور در این اجلاس دغدغه جمهوری اسلامی را مسئله فلسطین و غزه دانست، و بیانیه‌ای در حمایت از ملت غزه، و محکوم کردن رژیم کودک کش صهیونیستی صادر کرد و تاکید داشت تا گام‌های عملی در جهت محدود کردن رژیم صهیونیستی صورت گیرد.

فلسطین کلید رمزآلود ظهور امام زمان (عج) است

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین دیانی در نماز جمعه این هفته شهرستان سمیرم اظهار کرد: در این نبرد حق و باطل که از حضرت آدم تا امروز ادامه داشته، امروز رنگ دیگری پیدا کرده است و در قضیه فلسطین و قدس دنیا دو شاخه می‌شود و نه تنها جهان اسلام و تشیع بلکه همه مردم دنیا دو دسته می‌شوندو این کلید رمز ورود قدس است.

امام جمعه شهرستان سمیرم گفت: در روایات متعددی داریم که در دوره آخر الزمان، فرق حق و باطل باید مشخص شود و طرفداران حق و باطل باید جبهه خود را مشخص کنند و نفاق از بین رفته باشد.

نبرد فلسطین و اسرائیل جنگ حق و باطل است

حجت الاسلام محمدرضا ابراهیمی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه چادگان گفت: در این نبرد حق و باطل که از حضرت آدم تا امروز ادامه داشته، امروز رنگ دیگری پیدا کرده است و در قضیه فلسطین و قدس دنیا دو شاخه می‌شود و نه تنها جهان اسلام و تشیع بلکه همه مردم دنیا دو دسته می‌شوندو این کلید رمز ورود قدس است.

امام جمعه موقت شهرستان چادگان افزود: در روایات متعددی داریم که در دوره آخر الزمان، فرق حق و باطل باید مشخص شود و طرفداران حق و باطل باید جبهه خود را مشخص کنند و نفاق از بین رفته باشد.

غزه نماد جبهه مقاومت است

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نریمانی در نماز جمعه این هفته بخش تودشک اظهار کرد: غزه به خط مقدم و نماد جبهه مقاومت تبدیل شده و این موضوع در سخنان دبیر کل حکیم و شجاع حزب‌الله مورد توجه و تأکید قرار گرفته است و سید حسن نصرالله هشدار صریحی به رژیم اشغالگر قدس مخابره کرده است.

امام جمعه بخش تودشک گفت: توان مقاومت گسترده‌تر از حد تصور دشمن است و صرفاً در حد بازدارندگی نیست؛ بازخوانی حماسه‌آفرینی‌های حزب الله لبنان به‌وضوح نشان می‌دهد که قدرت میدانی، اطلاعاتی و رصدگری مقاومت منحصر به فرد و برهم‌زننده تعادل و محاسبات دشمن است.

جبهه مقاومت دنیا را متحول کرده است

حجت الاسلام سید سعید حسینی در نماز جمعه این هفته کاشان اظهار کرد: نیروهای مقاومت تصویر پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکستند و ما امروز می‌بینیم که در اقصی نقاط جهان مردم با تجمعات و راهپیمایی هایشان خواهان پایان کودک کشی در نوار غزه هستند.

خطیب نماز جمعه کاشان گفت: در شرایط بسیار حساسی به سر می‌بریم و جهان در آستانه تحول بسیار عظیم و دوره گذر از نظم کنونی به نظم آینده است و در این بین مسلمانان وظیفه دارند تفکر این جرثومه‌های فساد را افشا و علاوه بر تجمع و محکومیت جنایت‌های انجام شده کالاهای تولید اسرائیل و کشورهای حامی آن را تحریم کنند.

دشمن به جنگ علیه ملت‌های مظلوم پایان نخواهد داد

حجت الاسلام حسین کریمی در نماز جمعه این هفته تیران و کرون اظهار کرد: نفوذ در سازمان ملل، سرمایه گذاری در کمپانی‌های اسلحه سازی و همراهی مزدوران، پادشاهان و شخصیت‌های درجه یک برخی از کشورهای اسلامی و همچنین منافقین باعث شده که آمریکا و اسرائیل بتوانند اهداف خود را دنبال کنند.

وی با بیان اینکه در اختیار داشتن و ارتباط با کمپانی‌های اسلحه سازی علاوه بر تأمین مالی برای آنان فرصت‌های نظامی را ایجاد می‌کند، خاطرنشان کرد: درآمد زیادی از این کارخانه‌ها به دست می‌آورند.

امام جمعه موقت تیران نفوذ آنان در سازمان ملل و مجامع بین المللی را از دیگر فرصت‌های مغتنم برای ظلم و ستم آنان بیان کرد و گفت: به همین خاطر کسی با آنان برخورد نمی‌کند و محکوم نمی‌شوند.

کد خبر 703047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.