رویکرد شهرداری سنندج توجه به مناطق کم‌برخوردار شهر است

شهردار سنندج گفت: رویکرد شهرداری و اعضای شورای شهر سنندج محله‌محوری و توجه به مناطق کم‌برخوردار شهر است که در این راستا پروژه‌های خوبی از شرق تا غرب شهر در حال جریان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سنندج، سیدانور رشیدی، بعدازظهر امروز _جمعه نوزدهم آبان_ در آئین افتتاح پارک لاوان شهر سنندج اظهار کرد: این روزها همه مسلمانان از جنایت‌هایی که علیه مردم مظلوم غزه به دست آمریکا و اسرائیل صورت می‌گیرد ناراحت هستند و دل آنها به درد آمده است، اما نابودی اسرائیل نزدیک است و رستگاری و نجات از آن مردم فلسطین است.

وی با اشاره به اینکه هفته گذشته شاهد استقبال پرشور مردم کردستان از رئیس‌جمهور بودیم که این نشان داد کردستانی‌ها مهمان‌نواز و میزبانان خوبی هستند، افزود: مسئولان نیز به دنبال حل مشکلات مردم هستند و تلاش‌هایی که رئیس‌جمهور، استاندار کردستان و مجموعه مدیران دولت که برای توسعه و آبادانی این استان داشته‌اند شایسته تقدیر است.

شهردار سنندج ادامه داد: دیدگاه شهرداری و اعضای شورای شهر سنندج محله‌محوری و توجه به مناطق کم‌برخوردار شهر است که در این راستا پروژه‌های خوبی از شرق تا غرب شهر در حال جریان است.

وی گفت: ۱۳ سال از آغاز پروژه بلوار اسلام‌آباد شهر سنندج می‌گذرد که در طول این سال‌ها ۴۵ تا ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اما ما توانستیم که ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی آن را افزایش دهیم و اگر وضعیت جوی استان اجازه دهد بتوانیم تا پایان سال این پروژه را به افتتاح برسانیم.

رشیدی به دیگر پروژه‌هایی که در سطح شهر سنندج در حال انجام است اشاره کرد و گفت: چندین پروژه با هدف حل معضل ترافیک شهر سنندج در دستور کار است تا بتوانیم مشکل ترافیک بلوار کارگر، خیابان هفده شهریور، خیابان طالقانی و میدان سهروردی را حل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما ادعا نمی‌کنیم که اقدامات ما همه مشکلات را حل کرده است اما درصددیم تا باری از روی دوش مشکلات مردم داخل شهر برداریم و در این راستا در آینده نیز پروژه‌های بزرگ دیگری در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 703031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.