مدعیان حقوق بشر خود را در مقابل جنایت اسرائیل به خواب زده‌اند

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: مدعیان حقوق بشر خود را در مقابل جنایت رژیم غاصب اسرائیل به خواب زده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت الاسلام قربانعلی دری نجف آبادی، امروز _جمعه نوزدهم آبان ماه_ در خطبه‌های نماز جمعه اراک اظهار کرد: قدرت‌های دنیا خود را به خواب زده‌اند.

وی افزود: مردم غزه به معنای عمیق و حقیقی کلمه مظلوم هستند و اسرائیل غاصب به شهروندان و مردم بی دفاع حمله می‌کنند و حامیانشان هم سکوت اختیار کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در غزه گفت: برای تمام دنیا ماهیت جنایت کارانه رژیم صهیونیستی مشخص شده است.

وی با بیان اینکه حوادث تاریخ، میدان امتحان است تا پاکان و افراد مخلص از انسان‌های آلوده و جنایتکار جدا شوند اظهار کرد: در مدت یک ماه گذشته جنایات صهیونیست‌ها به حدی بوده که در طول تاریخ هیچ قومی این حجم از جنایت مرتکب نشده است.

حجت الاسلام دری نجف آبادی افزود: حرکت در راستای سنت‌های الهی الزامی است زیراجریان صهیونیست‌ها یک جریان حدوداً ۱۳۰ ساله است و آنها از ابتدا کانون فتنه و فساد بوده‌اند.

وی با بیان اینکه انگلیسی‌ها بعد از جنگ جهانی اول به این تصمیم رسیدند که خانه یهود درست کنند تصریح کرد: آنها سرزمین فلسطین را برای این منظور انتخاب کردند و نقشه راهی برای هدفشان طراحی کردند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه غربی‌ها داستان هولوکاست را برای مظلوم نمایی یهودیان ایجاد کردند افزود: آنها می‌خواستند فلسطین را اشغال کنند سرزمین فلسطین حدود ۲۷ هزار کیلومتر مربع است که قبل از اشغال، حدود هفت درصد آن برای یهودی‌ها بود اما هم اینک به زور و جنایت بالای ۹۰ درصد را اشغال کرده‌اند.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت حسن طهرانی‌مقدم پدر موشکی ایران گفت: آن چیز که سبب موفقیت این شهید بزرگوار که خود را سرباز ولایت می‌دانست، شد این بود که وی بر توان داخلی و نیروهای بومی اعتقاد راسخ داشت.

حجت الاسلام دری نجف آبادی گفت: باریکه غزه یک زندان بی‌سقف است و دو میلیون نفر جمعیت ۱۷ سال است که در محاصره هستند ام آمریکایی‌ها در کنار صهیونیست‌ها در حال سرکوب مردم مظلوم هستند.

وی با بیان اینکه به دلیل اینکه زور صهیونیست‌ها به حماس نمی‌رسد، بیش از ۴ هزار کودک مظلوم را به شهادت رسانده‌اند افزود: شهادت بیش از ۱۰ هزار نفر و مصدومیت بیش از ۲۰ هزار نفر در این جنگ ثابت کننده این ادعاست.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به تحولات اسفناک استمرار جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین و غزه اظهار کرد: تعداد جنایات صهیونیست‌ها در یک ماه اخیر قابل شمارش نیست با این وجود و با کمال تأسف این نسل کشی و بربریت عصر جدید به صورت روزانه در مقابل دیدگان همه جهانیان و با حمایت علنی چند کشور غربی از جمله رژیم آمریکا در حال رخ دادن است.

وی با بیان اینکه ۱۵۰۰ تانک را در یک باریکه غزه مستقر شده‌اند تا مردم بی‌گناه را بکشند افزود: ماهیت این جنایت برای تمام دنیا مشخص شده است.

حجت الاسلام دری نجف آبادی با اشاره به پیغام امام راحل در سال ۱۳۴۲ ادامه داد: پیام امام مبنی بر این مهم بود که دنیای اسلام به خود بیاید و از عظمت مسلمانان دفاع کند و بسیج دنیای اسلام برای آزادی فلسطین ضروری است.

وی تصریح کرد: ایجاد فرقه‌های منافق و آتش زدن قرآن کار اسرائیلی‌هاست به همین دلیل روحانیت شجاع، پاکباخته، فداکار، غیرتمند از جمله سید حسن نصرالله و مقام معظم رهبری با قدرت در مقابل صهیونیست‌ها ایستاده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با گرامیداشت هفته کتابخوانی گفت: کتابخوانی یک‌تکلیف و مسئله بسیار مهمی است و همه باید همدیگر را به کتابخوانی ترغیب کنیم.

وی با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس و خبرگان تصریح کرد: همه افراد باید آمادگی همه جانبه برای برگزاری انتخابات پرشکوه و باعظمت داشته باشند و امید می‌رود افراد شایسته در انتخابات رأی آورند.

دری نجف آبادی اظهار کرد: مجلس، مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان باید در اجرای برنامه هفتم توسعه دقت نظر داشته باشند.

وی با بیان اینکه در اجرای این برنامه باید برای خودمان سهم قائل باشیم گفت: در برنامه هفتم توسعه هشت درصد رشد پیش بینی شده و در صورتی که در مبحث تولید ملی صرفه‌جویی نکنیم، عقب می‌مانیم.

حجت الاسلام دری نجف آبادی با بیان اینکه باید هزینه‌های مصرفی را کاهش دهیم گفت: امروزه معادل ۳.۵ میلیون بشکه نفت، انرژی مصرف می‌کنیم در صورتی که در مصرف صرفه‌جویی کنیم ماهی ۲.۵ میلیارد دلار در مصرف بنزین صرفه‌جویی رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد آلودگی هوای اراک مربوط خودروهاست اظهار کرد: متأسفانه هنوز عادت نکرده‌ایم پیاده روی کنیم و با خودروهای تک سرنشین رانندگی می‌کنیم.

کد خبر 703029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.