جبهه مقاومت دنیا را متحول کرده است

خطیب جمعه کاشان گفت: امروز جبهه مقاومت یک جبهه بین‌المللی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام سید سعید حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کاشان، با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت یک جبهه بین‌المللی است، اظهار کرد: جبهه مقاومت دنیا را متحول کرده است.

وی گفت: نیروهای مقاومت تصویر پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکستند و ما امروز می‌بینیم که در اقصی نقاط جهان مردم با تجمعات و راهپیمایی هایشان خواهان پایان کودک کشی در نوار غزه هستند.

امام جمعه منطقه کاشان با اشاره به برخی تحولات منطقه به ویژه مساله فلسطین گفت: در شرایط بسیار حساسی به سر می‌بریم و جهان در آستانه تحول بسیار عظیم و دوره گذر از نظم کنونی به نظم آینده است.

وی گفت: در این بین مسلمانان وظیفه دارند تفکر این جرثومه‌های فساد را افشا و علاوه بر تجمع و محکومیت جنایت‌های انجام شده کالاهای تولید اسرائیل و کشورهای حامی آن را تحریم کنند.

امام جمعه کاشان گفت: دشمنان باید بدانند که مسلمانان در جهان اقتدار دارند و کشورهای اسلامی با این تجاوزهای انجام شده باید آمریکا را در عرصه بین‌الملل تحت فشار قرار دهند.

وی تصریح کرد: دولت‌های اسلامی باید در همه سطوح از جمله فرهنگی، اقتصادی و سیاسی روابط خود را با اسرائیل قطع کنند و عادی‌سازی روابط با رژیم کودک‌کش را رها کرده و در کنار فلسطین قرار گیرند؛ امروز برخی از یهودی‌ها می‌خواهند از اسرائیل مهاجرت کنند و دولت‌ها باید به تحقق این امر کمک کنند.

وی با یادآوری خطی که امام خمینی برای مقابله با اسرائیل ترسیم کرده‌اند، بیان کرد: این خط را رهبر حکیم و شجاعمان هم در تمام دوره رهبری شأن ادامه دادند و فرمودند که ما از هیچ فرصتی برای مقابله با رژیم صهیونیستی نمی‌گذریم و از کسانی که در جبهه مقابل اسرائیل ایستاده‌اند تمام قد حمایت می‌کنیم.

امام جمعه کاشان با تأکید بر ضرورت بزرگداشت روز حماسه و ایثار مردم اصفهان گفت: ۲۵ آبان نمادی از تدین، تعهد و ایثارگری مردم اصفهان است.

کد خبر 703024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.