صهیونیست‌ها شکست ترکیبی خوردند

امام جمعه قزوین گفت: صهیونیست‌ها بعد از عملیات طوفان الاقصی و جنایاتشان در غزه شکست ترکیبی خوردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی امروز _جمعه نوزدهم آبان_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر قزوین که در مسجدالنبی اقامه شد، با اشاره به شکست امنیتی رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی اظهار کرد: به همین دلیل تاکنون بیش از یک‌میلیون نفر از یهودی‌ها از سرزمین‌های اشغالی رفتند و این مهاجرت با شدت بیشتری ادامه دارد، چرا که در سرزمین‌های اشغالی امنیتی نیست.

وی اضافه کرد: دورترین نقاط سرزمین‌های اشغالی هم زیر موشک و پهپادهای انفجاری دارد و امروز شاهد شکست امینتی آنها هستیم. بقای اسرائیلی‌ها به این بود که این سرزمین‌ها را امن نگه دارند، اما امروز دیگر هیچ انسان عاقلی با وجود رژیم منحوس حاضر نیست در این سرزمین‌های اشغالی زندگی کند و افراد حاضر هم قصد رفتن و مهاجرت دارند.

عابدینی با بیان اینکه صهیونیست‌ها در جریان حمله به باریکه غزه شکست سیاسی خوردند، گفت: صهیونیست‌ها در انظار مردم دنیا خودشان را مظلوم نشان می‌دادند، اما جنایت‌ها و آدم‌کشی‌هایشان باعث شده که در خود واشنگتن تظاهرات ۳۰۰ هزار نفری علیه صهیونیست‌ها به راه افتاد و از نظر سیاسی چیزی برای این رژیم منحوس باقی‌مانده است.

وی ادامه داد: بعضی از کشورها سفارت‌خانه صهیونیستی را تعطیل و سفیر و کارکنانش را بیرون کرده‌اند و در بسیاری از کشورها به سفارت‌خانه‌های اسرائیل حمله کرده‌اند. از نظر حیثیتی هم آنقدر منفور شده‌اند که اگر هر کجای دنیا بخواهند بروند، بفهمند اینها صهیونیست هستند، راهشان نمی‌دهند و در بعضی از جاها جلوی هواپیمایشان را گرفتند و مانع از پیاده شدن آنها شوند و در مجموع می‌توان گفت صهیونیست‌ها بعد از عملیات طوفان الاقصی و جنایاتشان در غزه شکست ترکیبی خوردند.

خطیب جمعه قزوین با ذکر اینکه باید برای حمله به شهرهای صهیونیست‌ها تقسیم‌کاری بین کشورهای جبهه مقاومت صورت بگیرد، گفت: برای نمونه باید لبنان عملیات اطلاعات و شناسایی شهر تل‌آویو را اجرا کند و هر چه‌قدر هم بمب دارد، بر سر این شهر بریزد و یمن هم هدفش شهر بندری-تجاری حیفا باشد. اگر تقسیم‌کار کنیم، می‌توان به راحتی بر صهیونیست‌ها پیروز شد و البته صهیونیست‌ها خبر دارند که هنوز امکانات جدی سرکوب و اضمحلال اسرائیل به کار گرفته نشده است.

عابدینی افزود: این روزها برای همگان مشخص شد که آمریکا و اسرائیل با هم فرقی ندارند و خوشبختانه پایگاه آمریکایی‌ها در منطقه ناامن شده‌اند و بساط این پایگاه و پادگان‌ها جمع خواهد شد. در ضمن جنایات صهیونیست‌ها تفسیر تمدن غربی است. چقدر غربی‌ها مردم دنیا را تحقیر کردند و خودشان را صاحب تمدن توصیف کردند؛ با این حال تمدن آمریکایی‌ها را به معنای استمرار، استعمار، فریب، دروغ، قتل عام و غارت‌گری دیدیم.

وی ادامه داد: هیچ حیوان وحشی و درنده‌ای کاری نمی‌کند که امروز آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در غزه انجام می‌دهند و این جنابات را آمریکایی‌ها در قرون قبلی هم مرتکب شدند تا کشور آمریکا را از چنگ سرخ‌پوستان و زردپوستان بیرون بیاورند. در انگلیس و فرانسه فریادهایی بلند شده که نوید پیروزی اسلام، اقتدار دینی و معرفی تمدن اسلامی در مقابل وحشی‌گری غربی-صهیونیستی-آمریکایی است.

کد خبر 703013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.