در جنگ غزه، اوج قساوت و درنده خویی صهیونیست‌ها را می‌بینیم

امام جمعه بادرود گفت: در جنگ اخیر، اوج قساوت و درنده خویی صهیونیست‌ها را می‌بینیم که کمتر صحنه‌ای در تاریخ وجود دارد که با این حجم از خشونت به جان انسان‌ها بیفتند و این اوج مظلومیت غزه و تابلویی ماندگار در تاریخ بشر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت الاسلام علی اصغر عقیلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بادرود، با گرامیداشت سالروز شهادت شهید حسین تهرانی مقدم پدر اقتدار موشکی ایران اظهار کرد: ۲۱ آبان ماه سالروز شهادت شهدای جهاد خودکفایی است که پرچمدار این قافله شهیدان، سردار مخلص امام شهید حسن تهرانی مقدم است که با تولید موشک‌های دوربرد توانست ایران اسلامی را در برابر دشمنان قوی و قدرتمند سازد.

امام جمعه بادرود با اشاره به توانمندی جبهه مقاومت در جنگ غزه گفت: غزه به خط مقدم و نماد جبهه مقاومت تبدیل شده و این موضوع در سخنان سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله مورد توجه و تأکید قرار گرفت.

خطیب جمعه بادرود افزود: دشمن از سخنان سید مقاومت ترسیدند و آرامش ندارند، با تمام قدرت غزه برابر اسرائیل ایستاده است و پیروزی از آن مردم مظلوم فلسطین است.

وی از اسرائیل به عنوان شر مطلق یاد کرد و گفت: طبق فرمایش امام موسی صدر بدتر از اسرائیل در جهان وجود ندارد.

عقیلی در ادامه با اشاره به حوادث غزه بیان داشت: در جنگ اخیر، اوج قساوت و درنده خویی صهیونیست‌ها را می‌بینیم که کمتر صحنه‌ای در تاریخ وجود دارد که با این حجم از خشونت به جان انسان‌ها بیفتند و این اوج مظلومیت غزه و تابلویی ماندگار در تاریخ بشر است.

کد خبر 702995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.