ستاره‌های سپاهان در تیم منتخب لیگ‌قهرمانان آسیا از نگاه رسانه معتبر سوفا اسکور + عکس

محمدجواد حسین‌نژاد و رامین رضائیان در بین پنج بازیکن برتر هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا از دید سوفا اسکور و کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته چهارم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ روز _دوشنبه پانزدهم آبان‌_ برای نمایندگان ایران پیگیری شد و تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه آزادی موفق شد آلمالیق را اسیر طوفان خود کرده و با نتیجه ۹ بر صفر شکست دهد تا دومین پیروزی بزرگ یک تیم ایرانی در این رقابت‌ها ثبت شود.

طبق اعلام رسانه معتبر سوفا اسکور، اندرسون تالیسکا مهاجم تیم فوتبال النصر عربستان با نمره ۸.۴۷ در حال حاضر بهترین بازیکن فصل ۲۴-۲۰۲۳ مسابقات لیگ‌قهرمانان آسیا محسوب می‌شود و پس از این بازیکن نام ستاره ایرانی تیم فوتبال سپاهان یعنی رامین رضائیان در این لیست به چشم می‌خورد.

رامین رضائیان که تا به اینجای‌کار نمایش درخشانی در لیگ‌قهرمانان آسیا داشته است، تنها ایرانی حاضر در میان ۱۰ نفر اول است و با نمره ۸.۲۷ در رتبه دوم برترین‌های آسیا و بالاتر از کریستیانو رونالدو قرار دارد.

۱. اندرسون تالیسکا ۸.۴۷

۲. رامین رضاییان ۸.۲۷

۳. کوتا میزونوما ۸.۲۳

۴. یاسوتو واکیزاکا ۸.۱۸

۵. سفیان رحیمی ۸.۱۵

۶. کودجولابا ۸.۱۳

۷. کاکو ۸.۱۰

۸. محمد البریک ۸.۱۰

۹. کریستیانو رونالدو ۸.۰۳

۱۰. الکساندر میتروویچ ۷.۹۸

ستاره‌های سپاهان در تیم منتخب لیگ‌قهرمانان آسیا از نگاه رسانه معتبر سوفا اسکور + عکس

شاگردان ژوزه مورایس در این هفته توانستند ۹ بر صفر آلمالیق ازبکستان را در ورزشگاه آزادی تهران شکست دهند و درخشش ستاره‌های طلایی‌پوشان باعث حضور محمدجواد حسین‌نژاد، عیسی آل‌کثیر و رامین رضائیان در تیم منتخب هفته چهارم مرحله گروهی لیگ‌قهرمانان آسیای فصل جاری شد.

کد خبر 702975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.