رقبای ۳ تکواندوکار ایران در روز دوم مشخص شد

قرعه کشی روز دوم رقابت‌های تکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی انجام شد و سه نماینده ایران رقبای خود را شناختند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به‌نقل از فدراسیون تکواندو، در ادامه پنجمین دوره مسابقات تکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی که با حضور ۴۱۰ تکواندوکار به میزبانی اردن در شهر امان جریان دارد، امروز _جمعه نوزدهم آبان‌ماه_ سه تکواندوکار کشورمان در اوزان ۵۸- کیلوگرم مردان و ۷۳+ کیلوگرم زنان به مصاف رقبای خود می‌روند.

مهدی حاجی‌موسائی در وزن ۵۸- کیلوگرم دور اول استراحت دارد و سپس به مصاف «عامر الموری» از اردن می‌رود و در صورت برتری برنده مبارزه ترکیه و اردن را پیش رو خواهد داشت. در سمت دیگر جدول همین وزن ابوالفضل زندی بعد از یک دور استراحت با «حسن» از کشور میزبان مبارزه می‌کند. وی در صورت پیروزی باید با یکی از تکواندوکاران چین تایپه یا اردن پیکار کند. در این وزن ۱۷ تکواندوکار شرکت دارند.

آناهیتا توکلی در وزن ۷۳+ کیلوگرم که ۶ تکواندوکار حضور دارند، ابتدا «ون ژائو» از چین را پیش‌رو دارد و در صورت پیروزی در مرحله نیمه‌نهایی به دیدار «سوتلانا اوسی پووا» دارنده مدال طلا و نقره جهان و نفر چهارم رنکینگ المپیکی از ازبکستان می‌رود.

در روز نخست این مسابقات ناهید کیانی مدال طلای وزن ۵۳- کیلوگرم را کسب کرد. مبینا نعمت‌زاده در همین وزن برنز گرفت و مهران برخورداری هم در وزن ۸۰- کیلوگرم به نشان برنز دست یافت. هدایت تیم ملی در این دوره از مسابقات در گروه بانوان بر عهده مینو مداح است. مجید افلاکی هم سرمربی تیم ملی مردان است و مهرداد یوسفی به عنوان بدنساز تیم ملی را همراهی می‌کند.

کد خبر 702970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.