اعزام ۱۰ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی به راهیان نور

استاندار خراسان شمالی گفت: تلاش مسئولان خراسان شمالی اعزام ۱۰ هزار دانش آموز به اردوی راهیان نور است بنابراین در این مسیر نیازمند مساعدت‌های وزارت آموزش و پرورش هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد امروز _جمعه نوزدهم آبان ماه_ در دیدار وزیر آموزش و پرورش با مدیران خراسان شمالی اظهار کرد: راهیان نور در شکل‌گیری شخصیت دانش آموزان و ادامه مسیر آنها بسیار مؤثر است.

وی افزود: تلاش مسئولان خراسان شمالی اعزام ۱۰ هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان نور است لذا در این مسیر نیازمند مساعدت‌های وزارت آموزش و پرورش هستیم.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه این اردو معنویت دانش آموزان را بسیار ارتقا می‌دهد، گفت: ایجاد معنویت می‌تواند دانش آموزان را در درس نیز موفق تر کند.

وی افزود: در استان با محوریت نماینده ولی فقیه، همدلی بالایی ایجاد شده و هدف نخست ارتقا آموزش و پرورش است زیرا ساخت آموزش و پرورش به معنی ساخت کشور است.

حسین نژاد در انتها گفت: افتتاح‌های امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش از برکات سفر رهبر انقلاب است و در ادامه نیز سعی داریم سایر زیرساخت‌ها را گسترش دهیم.

گفتنی است با حضور وزیر آموزش و پرورش مدرسه ابوریحان بجنورد، استخر دانش آموزش شهرستان سملقان و مرکز آموزش سردار سلیمانی در شهر شیروان به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 702953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.